Aktualizacja: 15.04.2025 06:51 Publikacja: 24.08.2023 11:05
Przewoźnicy inwestują w nowoczesny tabor, a w starszych pojazdach montują urządzenia klimatyzacyjne
Foto: pzstudio.pl
W stolicy Tramwaje Warszawskie wysyłają na linie popularne U-booty (wyprodukowane przez Alstom wagony 116Na), w których podróżni czują się jak w piekarniku. - Temperatura przekracza tam 30 stopni – alarmuje branżowy serwis InfoTram.
Wyraźna zmiana klimatu i coraz większa liczba upalnych dni w okresie czerwiec – sierpień powinna skłaniać przewoźników do inwestycji w urządzenia klimatyzacyjne. Dokładnie rok temu Tramwaje Śląskie zaczęły montaż klimatyzacji w 30 Twistach, dostarczonych spółce przez bydgoską Pesę w latach 2013-2014. Pierwotnie miały klimatyzowaną jedynie kabinę motorniczego.
Na Śląsku nie opadają gorączkowe nastroje związane z planowanym przebiegiem linii Kolei Dużych Prędkości (KDP) z...
To będzie dobry rok dla miejskich przewoźników, bogaty w nowe tramwaje – tak w skrócie można podsumować plany do...
Dwa śląskie miasta – Tychy i Katowice - zostaną połączone komfortową trasą dla rowerów. Tyski samorząd właśnie z...
Wśród pasażerów publicznej komunikacji rośnie agresja. Przykładem są Koleje Śląskie, gdzie tylko w pierwszych tr...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Pięć firm chce wybudować nową trasę tramwajową w Poznaniu. Z kolei Warszawa przeznaczy ponad 100 mln złotych na...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas