Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 11.08.2025 05:32 Publikacja: 22.04.2022 13:50
Foto: Adobe Stock
Pod koniec kwietnia administrujące śródlądowymi drogami wodnymi Wody Polskie powinny wydać komunikat nawigacyjny formalnie otwierający sezon. Jednak prawdziwym świętem dla żeglarzy ma być pierwszy dzień maja: zaplanowana została parada jachtów na Kanale Łuczańskim, koncerty szantowe i miasteczko plenerowe w Giżycku z konkursami, akcjami promocyjnymi i strefą kulinarną.
Należy się spodziewać, że zbliżający się początek maja będzie zupełnie inny od poprzednich dwóch lat, naznaczonych pandemią koronawirusa. Ubiegłoroczny sezon zaczął się po cichu i nieoficjalnie. Opracowany jeszcze zimą 2021 r. przez władze Giżycka kalendarz imprez majówkowych w kwietniu powędrował do kosza. Imprezy zostały odwołane po wcześniejszej zapowiedzi ministra zdrowia o zamknięciu hoteli i pensjonatów przynajmniej do 3 maja i zakazie organizowania dużych przedsięwzięć plenerowych. Podobnie było w 2020 r. – w czasie majówki dwa lata temu kanał w Gliwicach, gromadzący co roku tłumy turystów i mieszkańców, świecił pustkami.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Samorządy wspierają liczne kluby sportowe i zawodników. Bydgoszcz przyznała właśnie stypendia dla miejscowych ol...
Jeśli tylko zgodzą się kieleccy radni, to Łukasz Maciejczyk zostanie nowym właścicielem Korony Kielce. Nadzwycza...
Po co lokalnym włodarzom deficytowe kluby piłkarskie? Bo mieszkańcy kochają swoich lokalnych reprezentantów.
W tle wielkich międzynarodowych imprez sportowych w gminach toczy się zwykłe – i z pozoru zupełnie oderwane od ś...
W Katowicach może powstać Centralny Ośrodek Sportów Lodowych. Jest też szansa, że Warszawa w końcu doczeka się...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas