Aktualizacja: 19.02.2025 00:17 Publikacja: 31.10.2019 18:34
Foto: mat.pras.
Jury pod przewodnictwem Katarzyny Kieli, prezes i dyrektor zarządzającej Discovery EMEA, przyznało w sumie 19 brązowych, 31 srebrnych oraz 6 złotych statuetek, a także Grand Prix konkursu.
– Jesteśmy dumni, że działania całego naszego zespołu i wspierających nas partnerów, agencji PZL, Spark Foundry i Spacecamp, są doceniane przez branżę i cieszymy się, że znaleźliśmy się w wąskim gronie nagrodzonych złotą statuetką Effie Awards. Dokładamy starań, by materiały komunikacyjne przygotowywane dla naszych klientów były jak najciekawsze i na jak najwyższym poziomie. To wyróżnienie jest tego potwierdzeniem. Jesteśmy liderem formatu convenience, który cechuje nowoczesność, wygoda, bliskość – te same cechy przekładamy na naszą komunikację marketingową – zaznacza Anna Grabowska, wiceprezes Żabka Polska. – EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych. Cieszymy się, że nasza akcja „kawa na każdym rogu” zyskała uznanie właśnie w konkursie efektywności reklamowej – dodaje.
Jarmarki Bożonarodzeniowe zyskują w Polsce na coraz większej popularności. Co roku cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem wśród lokalnej społeczności, przedsiębiorców oraz odwiedzających gości.
Aby chronić zdrowie krakowian władze miasta zdecydowały się wprowadzić Strefę Czystego Transportu (SCT) na terenie całego miasta. Stolica Małopolski podążyła tu drogą m.in. Londynu.
Stolica Pomorza będzie w 2025 roku gospodarzem najważniejszej światowej konferencji rowerowej. Impreza odbędzie się pod hasłem „Energising solidarity”, które uwzględnia dziedzictwo miasta.
Gdańsk stale rozwija swój wizerunek miasta rowerowego, szeroko wykorzystując rower w transporcie, rekreacji i turystyce.
Digitalizacja 511 tysięcy operatów geodezyjnych i przygotowanie 40 baz danych tworzących Państwowy Zasób Geodezyjny i Kartograficzny - tym może pochwalić się Pomorze Zachodnie.
Sytuacja geopolityczna i dynamika jej zmian dostarcza nam duży zestaw tematów o wielkiej wadze. Widzimy wzmożone zainteresowanie i wielką potrzebę omówienia tego, czego doświadczamy – mówi Wojciech Kuśpik, prezes Grupy PTWP.
Wspieramy zieloną transformację firm poprzez nowe instrumenty gwarancyjne oraz pomagamy krajowym przedsiębiorcom przy wchodzeniu na rynki poza Europą – mówi Janusz Władyczak, prezes KUKE.
Kancelaria Addleshaw Goddard ogłasza wejście na polski rynek poprzez dołączenie do swojej sieci warszawskiego biura kancelarii Linklaters. Jest to kolejny ważny krok w międzynarodowej strategii rozwoju firmy – AG2030.
Ashlee Vance od wielu lat stawia na naukę i technologie, napisał biografię najbogatszego człowieka na świecie, a teraz na dobre sam wszedł w świat start-upów. W maju przyjedzie do Poznania na Impact'25.
Future Retail Congress to nowe wydarzenie, które zgromadzi w jednym miejscu i czasie wszystko, co dotyczy najświeższych trendów w handlu i e-commerce.
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sobie dopiero w przypadku awarii albo utraty zasięgu. Nie możemy wtedy dokonać przelewu ani wysłać ważnego maila, innym razem bezskutecznie dzwonimy na numer alarmowy w sytuacji zagrożenia życia. A mimo to, rozbudowa infrastruktury wciąż napotyka w Polsce na przeszkody.
18. Międzynarodowy Festiwal Kina Niezależnego Mastercard OFF CAMERA odkrywa kolejne niespodzianki! W dniach 25.04 – 04.05.2025 roku w Krakowie możemy spodziewać się najlepszych niezależnych produkcji, znanych nazwisk, a także niezapomnianej atmosfery, którą z pewnością dostarczą dwie sekcje specjalne: „Tylko spokojnie” i „Chłopackie sprawy”, w których ani dobrego kina, ani wielkich twórców nie zabraknie.
42-letni Marcin Robak, dwukrotny król strzelców ekstraklasy, po dwuletnim rozbracie z piłką postanowił wznowić karierę.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas