„Kawa na każdym rogu” ze złotą statuetką

28 października br. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej ogłoszono laureatów Effie Awards 2019, najważniejszego konkursu w branży reklamowej. Wśród nagrodzonych znalazła się Żabka Polska, która za swoją kampanię „Kawa na każdym rogu” otrzymała złotą statuetkę.

Publikacja: 31.10.2019 18:34

„Kawa na każdym rogu” ze złotą statuetką

Foto: mat.pras.

Jury pod przewodnictwem Katarzyny Kieli, prezes i dyrektor zarządzającej Discovery EMEA, przyznało w sumie 19 brązowych, 31 srebrnych oraz 6 złotych statuetek,  a także Grand Prix konkursu.

– Jesteśmy dumni, że działania całego naszego zespołu i wspierających nas partnerów, agencji PZL, Spark Foundry i Spacecamp, są doceniane przez branżę i cieszymy się, że znaleźliśmy się w wąskim gronie nagrodzonych złotą statuetką Effie Awards. Dokładamy starań, by materiały komunikacyjne przygotowywane dla naszych klientów były jak najciekawsze i na jak najwyższym poziomie. To wyróżnienie jest tego potwierdzeniem. Jesteśmy liderem formatu convenience, który cechuje nowoczesność, wygoda, bliskość – te same cechy przekładamy na naszą komunikację marketingową – zaznacza Anna Grabowska, wiceprezes Żabka Polska. – EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych. Cieszymy się, że nasza akcja „kawa na każdym rogu” zyskała uznanie właśnie w konkursie efektywności reklamowej – dodaje.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Sponsorowane
„To pora na wesołość!”. Zapraszamy na Jarmark Bożonarodzeniowy w Podkowie Leśnej
Sponsorowane
Strefa Czystego Transportu w Krakowie. Czym jest i czemu ma służyć?
Sponsorowane
Velo-city 2025, czyli energetyzująca solidarność Gdańska
Sponsorowane
Czas na Gdańsk. Wykorzystać w pełni potencjał roweru
Sponsorowane
Najlepszy w Polsce system informacji przestrzennej już działa