Jury pod przewodnictwem Katarzyny Kieli, prezes i dyrektor zarządzającej Discovery EMEA, przyznało w sumie 19 brązowych, 31 srebrnych oraz 6 złotych statuetek, a także Grand Prix konkursu.
– Jesteśmy dumni, że działania całego naszego zespołu i wspierających nas partnerów, agencji PZL, Spark Foundry i Spacecamp, są doceniane przez branżę i cieszymy się, że znaleźliśmy się w wąskim gronie nagrodzonych złotą statuetką Effie Awards. Dokładamy starań, by materiały komunikacyjne przygotowywane dla naszych klientów były jak najciekawsze i na jak najwyższym poziomie. To wyróżnienie jest tego potwierdzeniem. Jesteśmy liderem formatu convenience, który cechuje nowoczesność, wygoda, bliskość – te same cechy przekładamy na naszą komunikację marketingową – zaznacza Anna Grabowska, wiceprezes Żabka Polska. – EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych. Cieszymy się, że nasza akcja „kawa na każdym rogu” zyskała uznanie właśnie w konkursie efektywności reklamowej – dodaje.