Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.06.2025 14:56 Publikacja: 31.10.2019 18:34
Foto: mat.pras.
Jury pod przewodnictwem Katarzyny Kieli, prezes i dyrektor zarządzającej Discovery EMEA, przyznało w sumie 19 brązowych, 31 srebrnych oraz 6 złotych statuetek, a także Grand Prix konkursu.
– Jesteśmy dumni, że działania całego naszego zespołu i wspierających nas partnerów, agencji PZL, Spark Foundry i Spacecamp, są doceniane przez branżę i cieszymy się, że znaleźliśmy się w wąskim gronie nagrodzonych złotą statuetką Effie Awards. Dokładamy starań, by materiały komunikacyjne przygotowywane dla naszych klientów były jak najciekawsze i na jak najwyższym poziomie. To wyróżnienie jest tego potwierdzeniem. Jesteśmy liderem formatu convenience, który cechuje nowoczesność, wygoda, bliskość – te same cechy przekładamy na naszą komunikację marketingową – zaznacza Anna Grabowska, wiceprezes Żabka Polska. – EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych. Cieszymy się, że nasza akcja „kawa na każdym rogu” zyskała uznanie właśnie w konkursie efektywności reklamowej – dodaje.
Jarmarki Bożonarodzeniowe zyskują w Polsce na coraz większej popularności. Co roku cieszą się niesłabnącym zaint...
Aby chronić zdrowie krakowian władze miasta zdecydowały się wprowadzić Strefę Czystego Transportu (SCT) na teren...
Stolica Pomorza będzie w 2025 roku gospodarzem najważniejszej światowej konferencji rowerowej. Impreza odbędzie...
Gdańsk stale rozwija swój wizerunek miasta rowerowego, szeroko wykorzystując rower w transporcie, rekreacji i tu...
Digitalizacja 511 tysięcy operatów geodezyjnych i przygotowanie 40 baz danych tworzących Państwowy Zasób Geodezy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas