Jury pod przewodnictwem Katarzyny Kieli, prezes i dyrektor zarządzającej Discovery EMEA, przyznało w sumie 19 brązowych, 31 srebrnych oraz 6 złotych statuetek,  a także Grand Prix konkursu.

– Jesteśmy dumni, że działania całego naszego zespołu i wspierających nas partnerów, agencji PZL, Spark Foundry i Spacecamp, są doceniane przez branżę i cieszymy się, że znaleźliśmy się w wąskim gronie nagrodzonych złotą statuetką Effie Awards. Dokładamy starań, by materiały komunikacyjne przygotowywane dla naszych klientów były jak najciekawsze i na jak najwyższym poziomie. To wyróżnienie jest tego potwierdzeniem. Jesteśmy liderem formatu convenience, który cechuje nowoczesność, wygoda, bliskość – te same cechy przekładamy na naszą komunikację marketingową – zaznacza Anna Grabowska, wiceprezes Żabka Polska. – EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych. Cieszymy się, że nasza akcja „kawa na każdym rogu” zyskała uznanie właśnie w konkursie efektywności reklamowej – dodaje.

""

Na zdjęciu od lewej: Monika Rogowicz, wiceprezes Żabka Polska Anna Grabowska i Jarosław Serednicki / mat.pras.

regiony.rp.pl

Żabka Polska została wyróżniona w  prestiżowym konkursie Effie Awards już po raz drugi. W 2016 roku kampania reklamowa „Żabka. Mały Wielki Sklep” otrzymała również złotą statuetkę, zwyciężając w kategorii Retail. W tym roku konkurs świętował swój jubileusz: 50-lecie działalności Effie jako światowego forum efektywności marketingowej oraz 20-lecie funkcjonowania w Polsce.

Za przygotowanie i realizację kampanii „Kawa na każdym rogu” odpowiadały agencje PZL, Spark Foundry i Spacecamp.