Dotrzeć nie tylko do turysty

W połowie przyszłego roku ma być gotowa nowa strategia promocji Krakowa, która lepiej zadba także o komunikację z mieszkańcami miasta.

Publikacja: 11.10.2015 19:07

Uczestnicy kongresów czy konferencji często wracają do Krakowa jako turyści

Uczestnicy kongresów czy konferencji często wracają do Krakowa jako turyści

Foto: materiały prasowe

– Nie aspirujemy do wizerunku miasta z tanim piwem. Chcemy budować markę Krakowa, w której połączymy kulturę, naukę, sport i biznes, co wymaga też zmiany komunikacji marketingowej – podkreśla Rafał Perłowski, dyrektor Wydziału Promocji i Turystyki w Urzędzie Miasta Krakowa, który od kilku miesięcy pracuje nad nową strategią promocji stolicy Małopolski do 2022 roku.

Zabytki i festiwale

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Regiony
Katowice stawiają na miejską infrastrukturę rowerową
Regiony
Dolny Śląsk konsekwentnie wspiera Ukrainę
Regiony
Tak Warszawa podniosła się z ruin
Regiony
Dolny Śląsk zaprasza turystów. Szczególnie teraz
Regiony
Odważne decyzje w trudnych czasach