Reklama

Rozmowa z Norbertem Kowalkowskim, dyrektorem zarządzającym HTG Polska

Innowacje to produkty, ale i podejście do biznesu – uważa Norbert Kowalkowski, dyrektor zarządzający HTG Polska.

Publikacja: 29.06.2016 22:00

Rz: W „biblii" kapitalistów, czyli „Atlasie zbuntowanym" Ayn Rand, bohaterowie Hank Rearden i Francisco d'Ancona podejmują godną mitycznego tytana walkę z piecem hutniczym. Wytwarzając szkło miewa pan podobne przygody?

Norbert Kowalkowski: Zdarzało mi się wchodzić do pieca wytapiającego szkło. Kontrolowałem jakość. To tańsze i mniej czasochłonne niż wysyłanie próbek do laboratorium. Sam zmodyfikowałem piec do laminowania. „Atlas zbuntowany" czytałem, ale kapitalizmu nie uczyłem się z książek, tylko na własnej skórze w Anglii.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Regiony
Co dziewiąty mężczyzna w kraju ma problemy ze spłatą zaległych zobowiązań
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Okiem samorządowca
Prezydent Olsztyna: Stawiamy na komunikację zbiorową
Regiony
Dolny Śląsk rewitalizuje linie kolejowe i inwestuje w pociągi
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama