Ważne zadowolenie mieszkańców, a nie zyski

Tylko nieliczne aquaparki na Dolnym Śląsku zarabiają na siebie, a do pozostałych trzeba dopłacać.

Publikacja: 28.04.2017 00:01

Aquapark Wrocław odwiedziło w zeszłym roku 1,6 mln osób. Przełożyło się to na wynik finansowy. Inne

Aquapark Wrocław odwiedziło w zeszłym roku 1,6 mln osób. Przełożyło się to na wynik finansowy. Inne takie obiekty w regionie nie radzą sobie już tak dobrze.

Foto: materiały prasowe

W dobrej sytuacji finansowej jest park wodny we Wrocławiu. – Satysfakcjonujące wyniki finansowe są pochodną starannej analizy rynku – mówi Krzysztof Hołub, prezes zarządu Wrocławskiego Parku Wodnego SA. Podkreśla, że jego aquapark stawia na niską barierę wejścia, stąd szeroka oferta niedrogich wejściówek i atrakcyjnych karnetów dla stałych klientów. Poza tym stara się także tworzyć oferty dla różnych grup docelowych. – Mamy specjalne propozycje dla rodzin, studentów i seniorów. Nieustannie rozwijamy naszą ofertę i przywiązujemy dużą wagę do jakości obsługi klienta – chwali się prezes Hołub.

Pozostało 89% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Regiony
Odważne decyzje w trudnych czasach
Materiał partnera
Kraków – stolica kultury i nowoczesna metropolia
Regiony
Gdynia Sailing Days już po raz 25.
Materiał partnera
Ciechanów idealny na city break
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Materiał partnera
Nowa trakcja turystyczna Pomorza Zachodniego