Aktualizacja: 09.01.2018 20:30 Publikacja: 09.01.2018 20:30
Umowa o wymianie taboru ma obowiązywać przez rok
Foto: shutterstock
Przedstawiciele obu przewoźników tłumaczą, że motywem takiej decyzji jest lepsze wykorzystanie taboru w kontekście uwarunkowań sieci kolejowej w obu regionach. Pomysł wymiany narodził się kilka tygodni temu.
– Należy go określić jako wspólny. Zrodził się w ramach współpracy naszych firm w ramach Stowarzyszenia Samorządowych Pracodawców Kolejowych – opowiada Michał Wawrzaszek, rzecznik Kolei Śląskich. A Bogusław Godlewski, rzecznik prasowy Kolei Dolnośląskich dodaje, że potrzebują one większego pojazdu spalinowego niż dotychczas posiadane, który obsłuży najbardziej obciążoną linię spalinową z Wrocławia do Trzebnicy.
We Wrocławiu odbyło się Dolnośląskie Forum Odbudowy Ukrainy. Jego celem było rozwinięcie dotychczasowej współpra...
W tym roku przypada 80. rocznica rozpoczęcia odbudowy stolicy po wojnie. Do obchodów zainicjowanych przez miasto...
Rusza nowa akcja zachęcająca do wsparcia regionu dotkniętego powodzią. Tym razem samorząd województwa i regional...
Finanse, zmiany demograficzne i ekologia – to największe wyzwania dla włodarzy miast w zaczynającej się kadencji...
Kraków – stolica polskiej kultury, miasto pełne cennych zabytków i unikatowych zbiorów, wpisane na Listę Światow...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas