Trójmiasto zyskuje najwięcej w mediach na piłce nożnej

Gdynia jest miastem, które najwięcej zyskuje marketingowo na tym, że ma klub piłkarski. W ścisłej czołówce miast wygrywających na sporcie jest też Gdańsk.

Publikacja: 09.10.2017 20:30

Trójmiasto zyskuje najwięcej w mediach na piłce nożnej

Foto: Rzeczpospolita

Gdynia dzięki Arce Gdynia „zarobiła" marketingowo w sezonie piłkarskim 2016/2017 5,35 mln zł – oszacowała firma badawcza Pentagon Research. Za nią uplasował się Białystok, ale kolejny był już Gdańsk (3,59 mln zł).

– Te liczby to wartość ekspozycji w mediach, pokazująca, ile miasto Gdynia musiałoby zapłacić telewizjom, by było pokazywane przez taki sam czas jak w trakcie relacji związanych z meczami, w czasie bloków reklamowych – wyjaśniał Adam Pawlukiewicz, odpowiedzialny za badania i rozwój w Pentagon Research, podczas prezentowania tegorocznej edycji raportu z wynikami klubów piłkarskiej Ekstraklasy autorstwa firmy EY.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Regiony
Dolny Śląsk konsekwentnie wspiera Ukrainę
Regiony
Tak Warszawa podniosła się z ruin
Regiony
Dolny Śląsk zaprasza turystów. Szczególnie teraz
Regiony
Odważne decyzje w trudnych czasach
Materiał partnera
Kraków – stolica kultury i nowoczesna metropolia
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem