Reklama

Biuro w centrum za grosze. Samorządowy coworking dla warszawskich firm

Korzystna cena wynajmu biurka, dobra lokalizacja, dostęp do urządzeń, sal konferencyjnych i szkoleń i szansa na nowe kontakty - to atuty prowadzonych przez miasto coworkingów.

Publikacja: 21.03.2023 12:36

Biuro w centrum za grosze. Samorządowy coworking dla warszawskich firm

Foto: Adobe Stock

W Warszawie jest zarejestrowanych ponad 525 tysięcy firm, z czego 223 tys. to jednoosobowe działalności gospodarcze. Aktywność mieszkańców i mieszkanek stolicy stale rośnie. Warszawscy przedsiębiorcy mogą skorzystać m.in. z oferty w Centrum Przedsiębiorczości Smolna. Podobne inicjatywy prowadzą też warszawskie dzielnice – Bielany i Wawer.

- Wiemy z jakimi problemami mierzą się przedsiębiorcy i przedsiębiorczynie, którzy dopiero startują ze swoim biznesem, dlatego nasza miejska oferta skierowana jest do mikro, małych i średnich firm, które działają na rynku nie dłużej niż 3 lata. Wierzymy, że możliwość wynajęcia miejsca w przestrzeni coworkingowej po korzystnej, niższej od rynkowej cenie oraz dostęp do szerokiej oferty darmowych szkoleń, które organizowane są na miejscu pomoże im rozwinąć skrzydła – mówi Karolina Zdrodowska dyrektorka koordynatorka ds. przedsiębiorczości i dialogu społecznego w stołecznym Ratuszu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Jakość życia
Śląskie powietrze pełne tlenków azotu. Odpowiada za to głównie ruch samochodowy
Jakość życia
Ogrodnicy odbetonują ulice polskich miast?
Jakość życia
Które europejskie miasta najbardziej sprzyjają zdrowemu życiu? Polski lider zaskakuje
Jakość życia
Więcej drzew w centrach miast. Przybywa ich stale, choć powoli
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Jakość życia
Zapisy na zimowe półkolonie w mieście już trwają
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama