Czas zadbać o swój czas. Żabka z nową kampanią

Żabka w nowej odsłonie mówi o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących.

Publikacja: 13.10.2022 13:22

Czas zadbać o swój czas. Żabka z nową kampanią

Foto: Adobe Stock

Żabka zaczyna nową kampanię i pokaże swoim klientom, jak towarzysząc im w każdym momencie ich dnia, upraszcza ich życie, a tym samym uwalnia czas. Według badań to właśnie brak wolnego czasu jest dla współczesnych konsumentów jednym z najważniejszych wyzwań – barierą w realizowaniu pasji i zainteresowań, a często również źródłem stresu, frustracji i życiowego wypalenia. W odpowiedzi na to, Żabka w nowej kampanii w atrakcyjny i angażujący sposób opowiada o tym, jak dzięki swojej bliskości, dopasowanym produktom i wygodnemu procesowi zakupowemu, pomaga klientom uporać się z tym ważnym w życiu wyzwaniem.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Biznes
Ponad 660 firm inwestuje na Dolnym Śląsku w R&D. Trzecie miejsce w kraju
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
Biznes
Zakupy nie tylko w Żabce i Biedronce. Sieci lokalne mają się dobrze
Materiał Promocyjny
Jak zaistnieć w sieci z małym biznesem? Sprawdź najlepsze pomysły
Biznes
9000. franczyzobiorca dołączył do sieci Żabka
Biznes
Na regionalnych lotniskach zapowiada się rekordowy sezon