Czas zadbać o swój czas. Żabka z nową kampanią

Żabka w nowej odsłonie mówi o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących.

Publikacja: 13.10.2022 13:22

Czas zadbać o swój czas. Żabka z nową kampanią

Foto: Adobe Stock

Żabka zaczyna nową kampanię i pokaże swoim klientom, jak towarzysząc im w każdym momencie ich dnia, upraszcza ich życie, a tym samym uwalnia czas. Według badań to właśnie brak wolnego czasu jest dla współczesnych konsumentów jednym z najważniejszych wyzwań – barierą w realizowaniu pasji i zainteresowań, a często również źródłem stresu, frustracji i życiowego wypalenia. W odpowiedzi na to, Żabka w nowej kampanii w atrakcyjny i angażujący sposób opowiada o tym, jak dzięki swojej bliskości, dopasowanym produktom i wygodnemu procesowi zakupowemu, pomaga klientom uporać się z tym ważnym w życiu wyzwaniem.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Średnie miasta będą przyciągać więcej inwestycji w logistykę
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Hotelarze w Łódzkiem najbardziej zadłużeni, na Mazowszu najwięcej dłużników
Biznes
Wsparcie dla innowacyjnych firm. Samorządy z pomocą dla startupów
Biznes
Ponad 660 firm inwestuje na Dolnym Śląsku w R&D. Trzecie miejsce w kraju
Biznes
Zakupy nie tylko w Żabce i Biedronce. Sieci lokalne mają się dobrze
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama