Czas zadbać o swój czas. Żabka z nową kampanią

Żabka w nowej odsłonie mówi o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących.

Publikacja: 13.10.2022 13:22

Czas zadbać o swój czas. Żabka z nową kampanią

Foto: Adobe Stock

Żabka zaczyna nową kampanię i pokaże swoim klientom, jak towarzysząc im w każdym momencie ich dnia, upraszcza ich życie, a tym samym uwalnia czas. Według badań to właśnie brak wolnego czasu jest dla współczesnych konsumentów jednym z najważniejszych wyzwań – barierą w realizowaniu pasji i zainteresowań, a często również źródłem stresu, frustracji i życiowego wypalenia. W odpowiedzi na to, Żabka w nowej kampanii w atrakcyjny i angażujący sposób opowiada o tym, jak dzięki swojej bliskości, dopasowanym produktom i wygodnemu procesowi zakupowemu, pomaga klientom uporać się z tym ważnym w życiu wyzwaniem.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Wsparcie dla innowacyjnych firm. Samorządy z pomocą dla startupów
Biznes
Ponad 660 firm inwestuje na Dolnym Śląsku w R&D. Trzecie miejsce w kraju
Biznes
Zakupy nie tylko w Żabce i Biedronce. Sieci lokalne mają się dobrze
Materiał Promocyjny
Jak zaistnieć w sieci z małym biznesem? Sprawdź najlepsze pomysły
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Biznes
9000. franczyzobiorca dołączył do sieci Żabka