Reklama
Rozwiń
Reklama

Porządek i obyczaje kontra interesy

Na Krupówkach w Zakopanem reklamy nie zasłaniają już całkowicie elewacji budynków. W Krakowie turystów wożą tylko nowe meleksy. Ale nie wszystkim nowe porządki się podobają.

Publikacja: 08.01.2019 12:30

Park kulturowy pozwala dbać o wygląd miasta. Wiele miejscowości korzysta więc z tej możliwości i powołuje je do życia. O swoje najbardziej cenne wizerunkowo rejony dbają w ten sposób m.in. Łódź, Kraków, Warszawa, Zakopane, Wrocław.

W Krakowie park obejmuje historyczne centrum miasta: obszar otoczony Plantami Krakowskimi wraz ze Wzgórzem Wawelskim i częścią Bulwaru Wisły. Na tym terenie każda firma może mieć tylko jeden szyld, musi on być umieszczony płasko na elewacji, na wysięgniku lub w witrynie lokalu. Szyld nie może mieć powierzchni większej niż metr kwadratowy, a te na wysięgnikach muszą być zawieszone na odpowiedniej wysokości.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Archiwum
Znaleźć sposób na nierówną walkę z korkami
Archiwum
W Kujawsko-Pomorskiem uczą się od gwiazd Doliny Krzemowej
Archiwum
O finansach samorządów na Europejskim Kongresie Samorządów
Archiwum
Pod hasłem #LubuskieChallenge – Łączy nas przyszłość
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Archiwum
Nie można zapominać o ogrodach, bo dzięki nim żyje się lepiej
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama