Najlepsi w biznesie

mat.pras.

Sagra Technology, Metal Madness i Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark – to zwycięzcy konkursu „Twój biznes pod banderą sukcesu”, jaki po raz kolejny zorganizował Urząd Marszałkowski w Szczecinie. Najlepsze firmy Pomorza Zachodniego wybierali jego mieszkańcy.

Uroczyste ogłoszenie wyników konkursu miało miejsce w szczecińskiej Netto Arenie.

– Rozwój gospodarczy Pomorza Zachodniego cały czas musimy mieć w głowie – mówił Olgierd Geblewicz, marszałek zachodniopomorski, otwierając galę finałową konkursu „Twój biznes pod banderą sukcesu”. – Dzięki dobrej współpracy ze światem gospodarki udaje nam się zmieniać nasz region. Nasi przedsiębiorcy są ambitni i kreatywni. Dla takich ludzi stworzyliśmy ten konkurs. Dla przedsiębiorców, którzy mają głowę pełną pomysłów i serce pełne pasji, by rozwijać swoje firmy, ale i Pomorze Zachodnie. Promując nasze regionalne firmy, jednocześnie promujemy nasz region jako miejsce dobre. Nie tylko piękne, ale dobre i z perspektywą dla nas, dla naszych dzieci. Takie miejsce chcemy właśnie tworzyć. To morze gospodarcze jest często wzburzone. Wy płyńcie bezpiecznie, pod banderą sukcesu, pod banderą zachodniopomorską – mówił do zgromadzonych przedsiębiorców.

Piętnastka finalistów

Na gali stawili się przedstawiciele 15 firm laureatów zgromadzonych w trzech kategoriach: mikro, małych i średnich firm. W każdej z nich uhonorowano pięć podmiotów. Zwycięzcą kategorii mikro została firma Metal Madness produkująca wyroby ze stali. Jej działalność to połączenie produkcji ze sztuką.

– Dziękuję mojej ekipie, dzięki ich niesamowitej i trudnej pracy nasza produkcja jest rozpoznawana na Pomorzu Zachodnim, w Polsce, a niedługo w Europie. Dziękuję mojej rodzinie za wsparcie i wyrozumiałość, dzięki temu tutaj jestem – mówił Paweł Hołownia z firmy Metal Madness.

Laureatami w tej kategorii zostały też firmy: Clochee, Szczecińska Manufaktura Czekolady Oderro, SAPS Enterprise, Vulcan Training Center.

CZYTAJ TAKŻE: Metal zawsze modny

W kategorii małych firm wśród laureatów znalazły się: Greenbox Europe, Tidio, GSG Industria i Żegluga na Odrze. Ostatecznie wygrała Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes.

– Dziękuję tym, którzy na nas głosowali. Dziękuję zespołowi Lark. To dzięki wam tutaj jesteśmy. Stawiamy na ciągły rozwój i nowe produkty, nowe technologie. Jesteśmy dumni, że należymy do firm, które tak dynamicznie rozwijają się na Pomorzu Zachodnim – powiedział Leszek Klin z firmy Lark.

Najlepszą średnią firmą okazała się Sagra Technology, która opracowuje mobilne systemy IT.

– Od 30 lat tworzymy z pasją to, co lubimy. Udaje nam się łączyć technologię ze świetną ekipą ludzi, z miejscem, gdzie mieszkamy, morzem, słońcem i plażami. Również państwu życzę tych inspiracji – powiedział Janusz Pribulka, prezes Sagra Technology.

Pozostała czwórka laureatów w tej kategorii to: Bic Electric, All Good, PDC Logistics, Hydroline Poland.

10 tysięcy głosujących

Konkurs był organizowany już po raz drugi. W pierwszym etapie zgłoszenia mogły dokonywać same firmy, ale i mieszkańcy Pomorza Zachodniego. Do drugiego etapu trafiło 15 laureatów, a zwycięzców wskazali internauci, którzy zdecydowali się wziąć udział w Giełdzie Biznesu. To forma gry giełdowej. Każdy zainteresowany otrzymał wirtualne pieniądze, które mógł codziennie inwestować w swojego faworyta. Jak podaje Urząd Marszałkowski w Szczecinie, w zabawie wzięło udział ponad 10 tys. osób.

Najlepsi gracze dostali tablety. Z kolei zwycięskie firmy odebrały bony o wartości 6 tys. zł do wykorzystania na szkolenia, warsztaty i targi branżowe dopasowane do własnych potrzeb. Ich sukces został przedstawiony w filmach promujących Pomorze Zachodnie, które będą częścią kampanii wizerunkowej regionu.

CZYTAJ TAKŻE: Pionierzy mobilnej sprzedaży

Marszałkowski konkurs odbywał się w ramach kampanii „Pomorze Zachodnie. Biznes w dobrym położeniu”. Kampania ma promować atuty biznesowe województwa i jest realizowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014–2020. Partnerem honorowym była Startup Academy, a wśród partnerów kampanii znalazły się: Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego, Klaster eBiznesu Pomorza Zachodniego, Klaster ICT Pomorze Zachodnie, Metalika Klaster Metalowy, Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii, Północna Izba Gospodarcza, Stargardzka Agencja Rozwoju Lokalnego, Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego, Zachodniopomorskie Stowarzyszenie Rozwoju Gospodarczego.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Weekendowe utrudnienia na autostradzie A1

Do poniedziałku kierowcy podróżujący A1 muszą spodziewać się utrudnień. Trasą nie przejedziemy na odcinku ...

Wojciech Federczyk: Kreatywni urzędnicy poszukiwani

Innowacją może być wdrożenie rozwiązań, dzięki którym proces rozpoznawania spraw obywateli jest krótszy - ...

Polityczna batalia o kartę LGBT

Warszawscy radni za kilka dni wysłuchają informacji prezydenta o skutkach wprowadzenia karty w stolicy. ...

Podkarpackie samorządy stracą miliony

W efekcie przymusowej restrukturyzacji Podkarpackiego Banku Spółdzielczego lokalne samorządy stracą ponad 40 proc. depozytów ...

Jubileusz nowego pogranicza

Mówią, że granice to są blizny historii, jeśli tak, to ta granica pokazuje jak ...

Oszczędności szuka się w kieszeniach samorządowców

Posunięcia fiskalne rządu uderzają w możliwości finansowe miast i gmin. Apel o rekompensaty pozostaje ...