Aktualizacja: 11.05.2025 09:40 Publikacja: 27.11.2023 12:37
Michał Fedorowicz, prezes Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych
Foto: mat.pras.
Jak polskie samorządy radzą sobie w internecie?
Jeśli chodzi o zasięgi, dotarcie, responsywność, to polskie samorządy są zdecydowanie liderem w komunikacji w mediach społecznościowych w Unii Europejskiej. Ścigają się w zasadzie same ze sobą i raczej mogą stanowić wzór dla innych regionów w Europie. Wyzwaniem dla nich są z kolei spadające zasięgi, związane z nadmierną ilością publikowanych treści w mediach społecznościowych, ale z też z hejtem czy różnymi anomaliami, które się przytrafiają samorządom.
Ich liczba stale w miastach rośnie. Czasami z ich powodu dochodzi do wypadków. Samorządy szukają sposobów na por...
W stolicy regionu spotkali się najważniejsi decydenci z branży kolejowej – ministrowie i prezesi spółek kolejowy...
Powołano obwodowe komisje wyborcze, a chętnych do zasiadania w nich nie brakowało. Coraz więcej osób dopisuje si...
W Gdyni ruszył sezon wielkich wycieczkowców: największe, jakie w ciągu pół roku wpłyną do gdyńskiego portu, licz...
Według danych zgromadzonych w Rejestrze Dłużników BIG InfoMonitor nieetycznych dłużników jest prawie pół miliona...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas