– Mieszkańcy mogą już skorzystać z wszystkich usług publicznych świadczonych przez urząd – jednak wcześniej należy się umówić telefonicznie bądź internetowo na wizytę – mówi Joanna Żabierek, rzecznik prezydenta Poznania.
Pierwszy stopień odmrożenia
Z początkiem lipca, w związku z kontynuacją procesu odchodzenia od przyjętych w czasie sytuacji epidemicznej obostrzeń, Urząd Miasta Krakowa zapewnia obsługę mieszkańców w pełnym zakresie.
– Wydziały oraz miejskie jednostki organizacyjne zajmujące się świadczeniem usług i realizacją spraw wymagających bezpośredniego kontaktu z klientem zewnętrznym, zapewniają obsługę w pełnym zakresie, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.40 do 15 – informuje krakowski magistrat.
Pracę wznowiły także Punkty Obsługi Mieszkańców zlokalizowane w galeriach handlowych. Czynne są od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10 do 18, a obsługa realizowana jest w sposób uwzględniający bezpieczeństwo pracowników urzędu i mieszkańców.
– Od początku lipca nie ma już możliwości korzystania przez mieszkańców z urn na rzecz załatwiania spraw i składania wniosków oraz pism w sposób bezpośredni i poprzez dzienniki podawcze – podaje Urząd Miasta Krakowa.