– Platforma zaczyna cieszyć się coraz większą popularnością i zyskuje coraz więcej nowych użytkowników właśnie wśród osób młodych i bardzo młodych, a my wchodzimy na TikTok, bo chcemy dotrzeć do młodszych mieszkańców i mieszkanek Gdańska – tłumaczy Olimpia Schneider z biura prasowego gdańskiego ratusza.
Eksperci obsłużą kanały
Stolica Pomorza ma już konta m.in. na Facebooku, Twitterze czy Instagramie. I cieszą się one sporym zainteresowaniem internautów.
Na Facebooku doczekała się już ponad 250 tys. obserwujących, 4,7 gwiazdki na 5 w dziale recenzje, wielu pochwał – głównie umieszczanych zdjęć miasta – także od internautów z zagranicy.
Na Instagramie profil Gdańska obserwuje ponad 100 osób i jest tam ponad 4 tys. postów. Na YouTube są 2273 filmy i – 8,42 tys. subskrybentów, a na Twitterze – 23,8 tys. obserwujących.
TikTok ma teraz ułatwić kontakt z osobami młodszymi, których nie ma w innych social mediach. – Przykładem miejskich treści, które warto wypromować na TikToku, jest chociażby Gdański Tydzień Zawodowca, kampania Gdańsk bez Plastiku czy Budżet Obywatelski, w którym projekty mogą zgłaszać dzieci i młodzież – zauważa Olimpia Schneider.