Reklama
Rozwiń
Reklama

Tego jeszcze na Tik Toku nie było. Miasta walczą o młodych

Gdańsk chce mieć konto na TikToku. I do obsługi wszystkich social mediów szuka firmy. Chce na to przeznaczyć 800 tys. zł przez dwa najbliższe lata.

Publikacja: 26.03.2021 17:27

Gdańsk planuje wynajęcie profesjonalnej firmy do prowadzenia swoich kont na portalach społecznościow

Gdańsk planuje wynajęcie profesjonalnej firmy do prowadzenia swoich kont na portalach społecznościowych.

Foto: Fot. Pixabay

– Platforma zaczyna cieszyć się coraz większą popularnością i zyskuje coraz więcej nowych użytkowników właśnie wśród osób młodych i bardzo młodych, a my wchodzimy na TikTok, bo chcemy dotrzeć do młodszych mieszkańców i mieszkanek Gdańska – tłumaczy Olimpia Schneider z biura prasowego gdańskiego ratusza.

Eksperci obsłużą kanały

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Z regionów
Ponad 900 zgłoszeń na Forum Samorządowe w Zakopanem
Z regionów
Regionalna dysproporcja w obciążeniu finansowym seniorów
Z regionów
Samorządy coraz bardziej cyfrowe
Z regionów
Dolny Śląsk z wielką debatą o bezpieczeństwie
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Z regionów
Polskie miasta szykują jarmarki świąteczne. Dla mieszkańców i turystów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama