Reklama

Tego jeszcze na Tik Toku nie było. Miasta walczą o młodych

Gdańsk chce mieć konto na TikToku. I do obsługi wszystkich social mediów szuka firmy. Chce na to przeznaczyć 800 tys. zł przez dwa najbliższe lata.

Publikacja: 26.03.2021 17:27

Gdańsk planuje wynajęcie profesjonalnej firmy do prowadzenia swoich kont na portalach społecznościow

Gdańsk planuje wynajęcie profesjonalnej firmy do prowadzenia swoich kont na portalach społecznościowych.

Foto: Fot. Pixabay

– Platforma zaczyna cieszyć się coraz większą popularnością i zyskuje coraz więcej nowych użytkowników właśnie wśród osób młodych i bardzo młodych, a my wchodzimy na TikTok, bo chcemy dotrzeć do młodszych mieszkańców i mieszkanek Gdańska – tłumaczy Olimpia Schneider z biura prasowego gdańskiego ratusza.

Eksperci obsłużą kanały

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Z regionów
Regionalne lotniska generują inwestycje i dają pracę
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Z regionów
Systemy alarmowe pod stałą kontrolą. By dobrze działały w razie potrzeby
Z regionów
Wiatraki w Polsce nadal powstają, chociaż z probemami
Z regionów
Podkarpacie zamyka sztafetę polskich województw na Expo 2025
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Z regionów
Są pieniądze na obronę cywilną w samorządach, ale potrzeba zmian w przepisach
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama