Aktualizacja: 10.05.2025 01:36 Publikacja: 23.05.2023 16:40
Foto: Damian Lemaski/Bloomberg
Większość ze 123 nowoczesnych, niskopodłogowych tramwajów zamówionych u koreańskiego producenta to pojemne wagony przeznaczone na najbardziej popularne trasy, w tym również powstającą trasę do Wilanowa. To 103 tramwaje o długości 33 metrów (85 dwukierunkowych modeli 140N i 18 wagonów jednokierunkowych 141N). Mogą one przewieźć ponad 200 pasażerów.
Dwadzieścia pozostałych Hyundaiów 142N to wersja krótsza o 10 metrów – ze 162 miejscami, w tym 34 siedzącymi. W poniedziałek, 22 maja, na tory wyjechał pierwszy taki wagon. Zadebiutował on na linii 28 – z Warszawy Wschodniej przez most Gdański na Górczewską.
Po ponad 30 latach przerwy do niemal 60-tysięcznej Łomży w przyszłym roku mają wrócić pociągi pasażerskie. Ale i...
Majówka przyniosła mieszkańcom Szczecina droższe bilety miejskiej komunikacji. Przeszło 40-procentowa podwyżka m...
Regionalni przewoźnicy chcą w majowy weekend zachęcić do podróży koleją. Oferują tańsze bilety i dodatkowe połąc...
Poznańskie firmy mogą przetestować rower cargo w swojej codziennej działalności. Bez opłat i bez zobowiązań, w r...
17 kwietnia w klubie sportowym Baszta, a tydzień później na placu Inwalidów czy przy Nowohuckim Centrum Kultury,...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas