Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.06.2025 10:08 Publikacja: 27.03.2023 11:26
Foto: Bloomberg
Priorytety na światłach możliwe są dzięki wyznaczonym buspasom, ułatwiającym autobusom poruszanie się po zatłoczonych stołecznych arteriach. Systemem dynamicznej sygnalizacji świetlnej steruje algorytm, uwzględniający parametry poruszających się pojazdów. Każdy autobus automatycznie wysyła do centrali zestaw danych: miejsce, w którym aktualnie się znajduje, prędkość jazdy czy liczbę pasażerów. Zbierający je system analizuje parametry ruchu autobusu i w czasie rzeczywistym przesyła niezbędne informacje do sterownika sygnalizacji na skrzyżowaniu, do którego dojeżdża pojazd, włączając mu w odpowiednim momencie zielone światło.
Województwo pomorskie to region, którego mieszkańcy wykorzystują kolej najczęściej w Polsce – wynika z najnowszy...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Nie tylko nowe autobusy czy tramwaje kupują lokalne władze dla swoich przewoźników. W miastach, w których funkcj...
Pasażerowie publicznego transportu w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii (GZM) mogą od wtorku korzystać z inno...
W 2025 roku jeszcze nie uda się go przyspieszyć. Za to w roku 2026 wzrost zamówień wymusi zmiana w ustawie o ele...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Tylko jedna oferta wpłynęła w przetargu na budowę nowego systemu biletowego dla Warszawy. W dodatku znacznie dro...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas