Najskuteczniejsze do kontaktu z mieszkańcami są serwisy społecznościowe

Publikacja: 30.10.2020 16:23

Najskuteczniejsze do kontaktu z mieszkańcami są serwisy społecznościowe

Foto: Piotr Sadowski

Jeżeli gmina lub miasto chce iść w stronę modelu smart city, powinna zacząć od budowy kanału komunikacji ze swoimi mieszkańcami – mówi Piotr Sadowski, CEO Webankieta.pl

Rozmawiamy przy okazji publikacji kolejnego Rankingu Samorządów „Rzeczpospolitej”. Coraz popularniejszy jest dziś trend wsłuchiwania się w oczekiwania klienta. W przypadku samorządów są to mieszkańcy danej gminy czy miasta. Jak skutecznie poznawać opinie mieszkańców?

Pozostało jeszcze 96% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Sponsorowane
„To pora na wesołość!”. Zapraszamy na Jarmark Bożonarodzeniowy w Podkowie Leśnej
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Sponsorowane
Strefa Czystego Transportu w Krakowie. Czym jest i czemu ma służyć?
Sponsorowane
Velo-city 2025, czyli energetyzująca solidarność Gdańska
Sponsorowane
Czas na Gdańsk. Wykorzystać w pełni potencjał roweru
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Sponsorowane
Najlepszy w Polsce system informacji przestrzennej już działa