Najskuteczniejsze do kontaktu z mieszkańcami są serwisy społecznościowe

Publikacja: 30.10.2020 16:23

Najskuteczniejsze do kontaktu z mieszkańcami są serwisy społecznościowe

Foto: Piotr Sadowski

Jeżeli gmina lub miasto chce iść w stronę modelu smart city, powinna zacząć od budowy kanału komunikacji ze swoimi mieszkańcami – mówi Piotr Sadowski, CEO Webankieta.pl

Rozmawiamy przy okazji publikacji kolejnego Rankingu Samorządów „Rzeczpospolitej”. Coraz popularniejszy jest dziś trend wsłuchiwania się w oczekiwania klienta. W przypadku samorządów są to mieszkańcy danej gminy czy miasta. Jak skutecznie poznawać opinie mieszkańców?

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Sponsorowane
„To pora na wesołość!”. Zapraszamy na Jarmark Bożonarodzeniowy w Podkowie Leśnej
Sponsorowane
Strefa Czystego Transportu w Krakowie. Czym jest i czemu ma służyć?
Sponsorowane
Velo-city 2025, czyli energetyzująca solidarność Gdańska
Sponsorowane
Czas na Gdańsk. Wykorzystać w pełni potencjał roweru
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Sponsorowane
Najlepszy w Polsce system informacji przestrzennej już działa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń