Reklama

Zarządzanie w nowoczesnych mediach

Czy w dobie rozwoju nowoczesnych technologii oraz nowych środków przekazu tradycyjne dziennikarstwo ma przyszłość?

Publikacja: 13.06.2018 15:00

Zarządzanie w nowoczesnych mediach

Foto: 123RF

Tradycyjne media mają kłopot z nowoczesną technologią. Internet nie tylko przyspieszył obieg informacji, ale co ważniejsze, mocno zdywersyfikował źródła oraz doprowadził do jej ogromnej dewaluacji. Informacja straciła na wartości, co wymiernie odbiło się na przychodach prasy, radia czy telewizji.

Tradycyjne media muszą się dostosować do zmian. Pytanie tylko, jak? Odpowiedzi poszukają uczestnicy konferencji „Media Management in the Age of Big Data and High-Tech", organizowanej przez Uniwersytet Warszawski. Poruszone zostaną m.in. takie tematy jak wykorzystanie nowoczesnych technologii z korzyścią dla tradycyjnych mediów. Robotyka oraz automatyzacja, a tradycyjne dziennikarstwo. Korzyść czy zagrożenie? Blogerzy, streamerzy, youtuberzy. Konkurencja? Czy latarnia wskazująca kierunek.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Regiony
Co dziewiąty mężczyzna w kraju ma problemy ze spłatą zaległych zobowiązań
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Okiem samorządowca
Prezydent Olsztyna: Stawiamy na komunikację zbiorową
Regiony
Dolny Śląsk rewitalizuje linie kolejowe i inwestuje w pociągi
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama