Aktualizacja: 29.08.2018 15:00 Publikacja: 29.08.2018 15:00
Łódź
Foto: Fotorzepa/Marian Zubrzycki
W Łodzi koncepcję oparto na liternictwie stworzonym przez Władysława Strzemińskiego.
Foto: Rzeczpospolita
Białystok
Foto: AdobeStock
Region ze stolicą w Białymstoku postawił na żubra.
Foto: Rzeczpospolita
Katowice
Foto: AdobeStock
Katowice: przekaz jest jasny, industrialno-kulturalna tradycja wspiera dążenie do nowoczesności.
Foto: Rzeczpospolita
W oczy rzuca się logotyp oraz „przyklejony" do niego slogan, zwany w języku reklamiarzy claimem. Niech to będzie „Łódź kreuje" – jeden z głośniejszych przykładów systemu identyfikacji wizualnej (SIW) w ostatnich latach. Głośniejszych i ciekawszych, bo koncepcję oparto na liternictwie stworzonym przez Władysława Strzemińskiego. W dorobku artysty mocno związanego z Łodzią znalazł się opublikowany w 1932 r. nowatorski projekt kroju pisma – równie radykalny, jak inne przejawy jego twórczości.
We Wrocławiu odbyło się Dolnośląskie Forum Odbudowy Ukrainy. Jego celem było rozwinięcie dotychczasowej współpra...
W tym roku przypada 80. rocznica rozpoczęcia odbudowy stolicy po wojnie. Do obchodów zainicjowanych przez miasto...
Rusza nowa akcja zachęcająca do wsparcia regionu dotkniętego powodzią. Tym razem samorząd województwa i regional...
Finanse, zmiany demograficzne i ekologia – to największe wyzwania dla włodarzy miast w zaczynającej się kadencji...
Kraków – stolica polskiej kultury, miasto pełne cennych zabytków i unikatowych zbiorów, wpisane na Listę Światow...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas