Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 07:26 Publikacja: 13.09.2022 18:02
Foto: materiały prasowe
Kampania rozpoczęła się w drugim tygodniu września i ma trwać do pierwszej połowy listopada. Prowadzona jest w mediach społecznościowych oraz w formie reklam displayowych (reklam graficznych) wyświetlanych na odpowiednich dla danego rynku portalach i witrynach internetowych. Realizowana jest w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Holandii, Austrii, Belgii, Szwecji, Norwegii, Czechach i na Węgrzech
Jak informuje POT, materiały graficzne oraz teksty reklamowe wykorzystywane w ramach kampanii nawiązują do wybranego motywu przewodniego, tak aby w świadomości konsumentów zacząć budować konkretne skojarzenia, które pomogą im rozróżnić polskie miasta zarówno na tle pozostałych, jak i tych z konkurencyjnych krajów. – Motyw przewodni został zaproponowany przez POT i był konsultowany z miastami, które promowane są w kampanii – informuje Przemysław Marczewski, rzecznik prasowy POT-u.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Pogłębiają się regionalne różnice dotyczące liczby urodzeń dzieci, zmniejszania się liczby ludności, czy powięks...
Mam świadomość tego, że będę postrzegany jako kontynuator zarówno dobra, jak i zła obecnego prezydenta. Mimo wsz...
Stowarzyszenie mali bracia Ubogich od kilku lat organizuje wigilijne spotkania dla starszych osób, które nie maj...
W związku z Jubileuszem 25-lecia Województwa Małopolskiego Zarząd Stowarzyszenia Gmin i Powiatów Małopolski zwró...
Dr hab. inż. Lidia Buda-Ożóg z Katedry Konstrukcji Budowlanych na Wydziale Budownictwa, Inżynierii Środowiska i...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas