Aktualizacja: 20.04.2025 11:24 Publikacja: 13.09.2022 18:02
Foto: materiały prasowe
Kampania rozpoczęła się w drugim tygodniu września i ma trwać do pierwszej połowy listopada. Prowadzona jest w mediach społecznościowych oraz w formie reklam displayowych (reklam graficznych) wyświetlanych na odpowiednich dla danego rynku portalach i witrynach internetowych. Realizowana jest w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Holandii, Austrii, Belgii, Szwecji, Norwegii, Czechach i na Węgrzech
Jak informuje POT, materiały graficzne oraz teksty reklamowe wykorzystywane w ramach kampanii nawiązują do wybranego motywu przewodniego, tak aby w świadomości konsumentów zacząć budować konkretne skojarzenia, które pomogą im rozróżnić polskie miasta zarówno na tle pozostałych, jak i tych z konkurencyjnych krajów. – Motyw przewodni został zaproponowany przez POT i był konsultowany z miastami, które promowane są w kampanii – informuje Przemysław Marczewski, rzecznik prasowy POT-u.
Mam świadomość tego, że będę postrzegany jako kontynuator zarówno dobra, jak i zła obecnego prezydenta. Mimo wsz...
Stowarzyszenie mali bracia Ubogich od kilku lat organizuje wigilijne spotkania dla starszych osób, które nie maj...
W związku z Jubileuszem 25-lecia Województwa Małopolskiego Zarząd Stowarzyszenia Gmin i Powiatów Małopolski zwró...
Dr hab. inż. Lidia Buda-Ożóg z Katedry Konstrukcji Budowlanych na Wydziale Budownictwa, Inżynierii Środowiska i...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
W sześciu gminach i miastach premier powołał już komisarzy. Zastąpią oni do wyborów samorządowych burmistrzów cz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas