Zagraniczna promocja Wrocławia, Krakowa, Łodzi, Poznania, Warszawy i Trójmiasta

Warszawa jako miasto różnorodności, Poznań – miasto nieznanych historii, a Łódź – miejsce wypełnione industrialnym designem. W ten sposób Polska Organizacja Turystyczna (POT) promuje polskie miasta na zagranicznych rynkach. W kampanii pt. „Wyjątkowy City Break” wymieniany jest również Wrocław – jako miasto magii oraz Kraków – miasto skarbów i Trójmiasto – złoto Bałtyku.

Publikacja: 13.09.2022 18:02

Zagraniczna promocja Wrocławia, Krakowa, Łodzi, Poznania, Warszawy i Trójmiasta

Foto: materiały prasowe

Kampania rozpoczęła się w drugim tygodniu września i ma trwać do pierwszej połowy listopada. Prowadzona jest w mediach społecznościowych oraz w formie reklam displayowych (reklam graficznych) wyświetlanych na odpowiednich dla danego rynku portalach i witrynach internetowych. Realizowana jest w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Holandii, Austrii, Belgii, Szwecji, Norwegii, Czechach i na Węgrzech

Jak informuje POT, materiały graficzne oraz teksty reklamowe wykorzystywane w ramach kampanii nawiązują do wybranego motywu przewodniego, tak aby w świadomości konsumentów zacząć budować konkretne skojarzenia, które pomogą im rozróżnić polskie miasta zarówno na tle pozostałych, jak i tych z konkurencyjnych krajów. – Motyw przewodni został zaproponowany przez POT i był konsultowany z miastami, które promowane są w kampanii – informuje Przemysław Marczewski, rzecznik prasowy POT-u.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Ludzie
Kandydat na prezydenta Krakowa, Andrzej Kulig: Kraków musi mieć metro
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Ludzie
Wolontariusze zorganizują Wigilie dla samotnych starszych osób
Ludzie
Jest wniosek o Honorowe Obywatelstwo Województwa Małopolskiego dla Jerzego Buzka
Ludzie
Prof. Lidia Buda-Ożóg z Politechniki Rzeszowskiej laureatką nagrody im. prof. Stefana Bryły
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Ludzie
Komisarze w urzędach, ale jeszcze nie wszystkich. Nowy rząd ich wymieni?
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej