Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.06.2025 12:03 Publikacja: 11.04.2023 15:38
Foto: Adobe Stock
„Nie rób drugiemu, co Tobie niemiłe” to hasło miejskiej kampanii, która zwraca uwagę na problem niestawiania się pacjentów na umówione wizyty lekarskie. Akcja informacyjna potrwa przez najbliższe 4 tygodnie – w środkach transportu miejskiego będą emitowane spoty.
Choć do ferii zimowych w niektórych regionach został jeszcze miesiąc, a w innych nawet więcej czasu, to samorząd...
Choć to z reguły straż miejska sama z siebie usuwa porzucone, stare i zniszczone samochody z ulic, to w Łodzi mi...
Trwa realizacja największej inwestycji w obszarze zdrowia w historii samorządu województwa. Na placu budowy wmur...
Ponad 12 milionów dotacji z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej otrzymała gmina Kraków na...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Komunalna spółka Wrocławskie Mieszkania planuje remont 11 podwórek w różnych częściach miasta, w tym na Karłowic...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas