Reklama
Rozwiń
Reklama

Partnerstwo publiczno-prywatne wciąż nie może się przebić

Projektów realizowanych w ramach PPP nadal jest niewiele. W pierwszym i drugim kwartale tego roku podpisano tylko trzy takie umowy.

Publikacja: 25.08.2019 13:01

Partnerstwo publiczno-prywatne wciąż nie może się przebić

Foto: shutterstock

Partnerstwo publiczno-prywatne znajduje niewielu zwolenników. Takie wnioski płyną z danych przedstawionych w raporcie o rynku PPP do końca czerwca 2019 r., o którym poinformowało Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju. Polskie PPP jest rozwijane głównie przez samorządy, które zawarły (bezpośrednio lub przez jednostki z nimi związane) 120 umów (89 proc.). W raporcie czytamy m.in., że aktywność rynku w odniesieniu do nowo zawartych umów PPP wykazuje w ostatnich dwóch latach stopniową tendencję wzrostową. Świadczyć o tym ma to, że w 2016 r. zawarto 10 nowych umów, w 2017 – 11, natomiast w 2018 r. – 15 umów.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Finanse w regionach
Finanse samorządów: Jest lepiej, choć nie jest to reforma marzeń
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Finanse w regionach
Samorządy oburzone planami MF. „Drastyczny spadek dochodów”
Finanse w regionach
Samorządy wciąż dostają pieniądze na inwestycje z Polskiego Ładu
Finanse w regionach
Samorządy chcą zmian w ustawie o dochodach JST. I apelują o spotkanie z premierem
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Finanse w regionach
Gdzie popłynie najwięcej pieniędzy z PIT w 2026 roku? Znamy najbogatsze gminy i miasta
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama