Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 13.08.2025 17:00 Publikacja: 07.11.2019 12:13
Foto: mat.pras.
Uroczyste ogłoszenie wyników konkursu miało miejsce w szczecińskiej Netto Arenie.
– Rozwój gospodarczy Pomorza Zachodniego cały czas musimy mieć w głowie – mówił Olgierd Geblewicz, marszałek zachodniopomorski, otwierając galę finałową konkursu „Twój biznes pod banderą sukcesu”. – Dzięki dobrej współpracy ze światem gospodarki udaje nam się zmieniać nasz region. Nasi przedsiębiorcy są ambitni i kreatywni. Dla takich ludzi stworzyliśmy ten konkurs. Dla przedsiębiorców, którzy mają głowę pełną pomysłów i serce pełne pasji, by rozwijać swoje firmy, ale i Pomorze Zachodnie. Promując nasze regionalne firmy, jednocześnie promujemy nasz region jako miejsce dobre. Nie tylko piękne, ale dobre i z perspektywą dla nas, dla naszych dzieci. Takie miejsce chcemy właśnie tworzyć. To morze gospodarcze jest często wzburzone. Wy płyńcie bezpiecznie, pod banderą sukcesu, pod banderą zachodniopomorską – mówił do zgromadzonych przedsiębiorców.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Wierzę, że uda się nam ponownie stworzyć warunki do ewolucyjnego powstania kilku dużych, prywatnych firm stoczni...
Po dwóch latach starań województwo zachodniopomorskie wprowadza swój własny program antysmogowy. Prawie 40 mln z...
Na żeglarską mapę Polski wraca port jachtowy w Trzebieży. Ten sławny i zasłużony dla wielu pokoleń żeglarzy ośro...
Sześć produktów kulinarnych z Pomorza Zachodniego, m.in. Salceson Przelewicki i Polędwica Swojska Świdwińska, zd...
Mieszkania wytchnieniowe i mieszkanie modelowe do szkoleń – na Pomorzu Zachodnim powstał profesjonalny system ws...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas