Reklama
Rozwiń
Reklama

Technologie niosą postęp, ale to nie wszystko

Ultranowoczesne technologie będą decydować o obliczu inteligentnych miast, ale ich użyciu w miastach przyszłości musi też towarzyszyć zaspokajanie niezmiennych potrzeb człowieka, takich jak wyżywienie czy ekologiczne formy wypoczynku.

Publikacja: 14.04.2019 21:00

Technologie niosą postęp, ale to nie wszystko

Foto: regiony.rp.pl

Jedną z debat podczas V Europejskiego Kongresu Samorządów poświęcono miastom przyszłości i technologiom do nich skierowanym. Rozmawiano zarówno o stanie polskich miast, jak i rozwiązaniach, które mogą przyczynić się do ich rozwoju i poprawy komfortu życia mieszkańców. Dyskusja o miastach przyszłości nie może dziwić, gdyż XXI w. jest i będzie wiekiem miast. Są one siłą napędową gospodarek narodowych i globalnej innowacyjności. Świat przenosi się do miast.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Z regionów
Polskie miasta szykują jarmarki świąteczne. Dla mieszkańców i turystów
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Z regionów
Tarcze antydronowe. Czy samorządy zbudują je nad miastami?
Z regionów
Fałszerstwo we Wrocławiu? MSWiA zapowiada zmiany w budżetach obywatelskich
Z regionów
W Zakopanem o nowych wyzwaniach dla samorządów
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Z regionów
Po Święcie Zmarłych zostają tony śmieci. Za ich utylizację płacą miasta
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama