Imprezy skierowane do pasjonatów motoryzacji, multimediów, gadżetów. Przybywa atrakcji na targach

Wypoczynek, hobby, rozrywka – imprezy skierowane do pasjonatów motoryzacji, multimediów, gadżetów coraz chętniej organizuje branża wystawiennicza, szybko reagując na oczekiwania zwiedzających.

Publikacja: 13.11.2018 09:30

Łódź tradycyjnie specjalizuje się w modzie.

Foto: materiały prasowe

Targi są barometrem kondycji gospodarki. Nie jest to utarty slogan, ale prawda płynąca z rynkowych reguł – mówi dr Andrzej Mochoń, prezes Targów Kielce, szef Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Organizatorów Targów. – Jeśli jakaś gałąź przemysłu prężnie się rozwija, targi odzwierciedlą ten wzrost. Dlatego tak ważne jest, aby obserwować rynek, badać trendy i organizować wydarzenia, które będą odpowiedzią na zmieniające się potrzeby i wystawców, i gości targowych – podkreśla.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Regiony
Tak Warszawa podniosła się z ruin
Regiony
Dolny Śląsk zaprasza turystów. Szczególnie teraz
Regiony
Odważne decyzje w trudnych czasach
Materiał partnera
Kraków – stolica kultury i nowoczesna metropolia
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Regiony
Gdynia Sailing Days już po raz 25.
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń