Imprezy skierowane do pasjonatów motoryzacji, multimediów, gadżetów. Przybywa atrakcji na targach

Wypoczynek, hobby, rozrywka – imprezy skierowane do pasjonatów motoryzacji, multimediów, gadżetów coraz chętniej organizuje branża wystawiennicza, szybko reagując na oczekiwania zwiedzających.

Publikacja: 13.11.2018 09:30

Łódź tradycyjnie specjalizuje się w modzie.

Foto: materiały prasowe

Targi są barometrem kondycji gospodarki. Nie jest to utarty slogan, ale prawda płynąca z rynkowych reguł – mówi dr Andrzej Mochoń, prezes Targów Kielce, szef Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Organizatorów Targów. – Jeśli jakaś gałąź przemysłu prężnie się rozwija, targi odzwierciedlą ten wzrost. Dlatego tak ważne jest, aby obserwować rynek, badać trendy i organizować wydarzenia, które będą odpowiedzią na zmieniające się potrzeby i wystawców, i gości targowych – podkreśla.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Regiony
Gapowicze regionalnym wyzwaniem dla samorządów
Regiony
Katowice stawiają na miejską infrastrukturę rowerową
Regiony
Dolny Śląsk konsekwentnie wspiera Ukrainę
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama