Szczecińskie rowery miejskie dopiero zaczynają karierę – system działa od kilkunastu miesięcy. Powstał w ramach budżetu obywatelskiego na rok 2014 kosztem 2,69 mln zł. Składa się z 35 stacji w Śródmieściu. Użytkownicy mają do dyspozycji 364 rowery dostępne przez dziewięć miesięcy w roku – korzysta z nich blisko 16 tysięcy osób. Od początku działania (1 sierpnia 2014 r.) dwa kółka wypożyczano 750 tysięcy razy. Najpopularniejsze stacje to: plac Żołnierza Polskiego, Jasne Błonia, Urząd Miasta Szczecin, Brama Portowa i sejmik. Projekt rozbudowy dla dzielnicy Zachód przewiduje 14 kolejnych przystanków na rowerowej trasie. Wstępne lokalizacje to: ul. Krasińskiego, Niemierzyńska (przy Muzeum Techniki i Komunikacji), Teatr Letni (górna alejka), ul. Słowackiego (dolna alejka), Różanka, okolice Lodogryfu, skrzyżowanie al. Wojska Polskiego i Traugutta, skrzyżowanie ulic Niemierzyńskiej, Arkońskiej, Wszystkich Świętych, skrzyżowanie ulic Chopina i Wszystkich Świętych, ul. Arkońska (przy szpitalu), kąpielisko Arkonka, ul. Kwiatowa. Koszty oszacowano na 1,35 mln zł.