Reklama
Rozwiń

Wielkie marki nie zapominają o małej ojczyźnie

Właściciele znanych łódzkich brandów wspierają organizacje charytatywne, promują artystów i kształcą.

Aktualizacja: 05.04.2016 18:53 Publikacja: 05.04.2016 18:43

Łódź jest nadal ważnym miejscem dla wywodzącej się stąd sieci restauracji Sphinx

Łódź jest nadal ważnym miejscem dla wywodzącej się stąd sieci restauracji Sphinx

Foto: materiały prasowe

Rok 1995 zaczął się w Polsce denominacją złotego, III Finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i kolejkami przed pierwszą restauracją Sphinx przy ulicy Piotrkowskiej w Łodzi. Wywodząca się z tego miasta spółka Sfinks Polska do dziś z sentymentem wspomina tamte czasy.

– Choć działamy na skalę ogólnopolską i mamy ponad 100 restauracji w całym kraju, nie wyobrażam sobie, że mogłoby nas zabraknąć w Łodzi – podkreśla Sylwester Cacek, prezes Sfinksa. – W końcu jest to jedno z największych miast Polski i ważny punkt na mapie kraju.

Pozostało jeszcze 88% artykułu
Regiony
Tak Warszawa podniosła się z ruin
Regiony
Dolny Śląsk zaprasza turystów. Szczególnie teraz
Regiony
Odważne decyzje w trudnych czasach
Materiał partnera
Kraków – stolica kultury i nowoczesna metropolia
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Regiony
Gdynia Sailing Days już po raz 25.
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń