Wielkie marki nie zapominają o małej ojczyźnie

Właściciele znanych łódzkich brandów wspierają organizacje charytatywne, promują artystów i kształcą.

Aktualizacja: 05.04.2016 18:53 Publikacja: 05.04.2016 18:43

Łódź jest nadal ważnym miejscem dla wywodzącej się stąd sieci restauracji Sphinx

Łódź jest nadal ważnym miejscem dla wywodzącej się stąd sieci restauracji Sphinx

Foto: materiały prasowe

Rok 1995 zaczął się w Polsce denominacją złotego, III Finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i kolejkami przed pierwszą restauracją Sphinx przy ulicy Piotrkowskiej w Łodzi. Wywodząca się z tego miasta spółka Sfinks Polska do dziś z sentymentem wspomina tamte czasy.

– Choć działamy na skalę ogólnopolską i mamy ponad 100 restauracji w całym kraju, nie wyobrażam sobie, że mogłoby nas zabraknąć w Łodzi – podkreśla Sylwester Cacek, prezes Sfinksa. – W końcu jest to jedno z największych miast Polski i ważny punkt na mapie kraju.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Regiony
Gapowicze regionalnym wyzwaniem dla samorządów
Regiony
Katowice stawiają na miejską infrastrukturę rowerową
Regiony
Dolny Śląsk konsekwentnie wspiera Ukrainę
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama