Szczyt NATO w Polsce to nie tylko prestiż, ale również inwestycja

Organizacja szczytu NATO przez Polskę to prestiż. To spory wydatek, ale i zyski.

Publikacja: 28.06.2016 23:00

Przygotowania Stadionu Narodowego do przyjazdu przedstawicieli krajów NATO trwały dwa miesiące

Przygotowania Stadionu Narodowego do przyjazdu przedstawicieli krajów NATO trwały dwa miesiące

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz Marta Bogacz

Dla wizerunku Polski organizacja szczytu NATO, jaki 8 i 9 lipca odbędzie się w Warszawie, jest nie do przecenienia. - Także dla przedsiębiorców. Wzrost prestiżu i dobrego wizerunku Polski ma znaczenie dla inwestycji gospodarczych, a więc szeroko pojętego biznesu-podkreśla Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek, ekspertka ds. makroekonomii Konfederacji Lewiatan.

Wiadomo, że na imprezie wprost zarobią ci, którzy na zlecenie Ministerstwa Obrony Narodowej zorganizują przygotowanie imprezy -hotelarze, restauratorzy, dostawcy wielu usług: tłumacze z angielskiego i francuskiego, dostawcy sprzętu radiokomunikacyjnego czy przenośnych klimatyzatorów, które zamówił MON. Dla przykładu zarezerwowano aż 4558 miejsc hotelowych w 41 hotelach (trzy-, cztero- i pięciogwiazdkowych) na terenie Warszawy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Regiony
Gapowicze regionalnym wyzwaniem dla samorządów
Regiony
Katowice stawiają na miejską infrastrukturę rowerową
Regiony
Dolny Śląsk konsekwentnie wspiera Ukrainę
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama