Reklama
Rozwiń
Reklama

Szczyt NATO w Polsce to nie tylko prestiż, ale również inwestycja

Organizacja szczytu NATO przez Polskę to prestiż. To spory wydatek, ale i zyski.

Publikacja: 28.06.2016 23:00

Przygotowania Stadionu Narodowego do przyjazdu przedstawicieli krajów NATO trwały dwa miesiące

Przygotowania Stadionu Narodowego do przyjazdu przedstawicieli krajów NATO trwały dwa miesiące

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz Marta Bogacz

Dla wizerunku Polski organizacja szczytu NATO, jaki 8 i 9 lipca odbędzie się w Warszawie, jest nie do przecenienia. - Także dla przedsiębiorców. Wzrost prestiżu i dobrego wizerunku Polski ma znaczenie dla inwestycji gospodarczych, a więc szeroko pojętego biznesu-podkreśla Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek, ekspertka ds. makroekonomii Konfederacji Lewiatan.

Wiadomo, że na imprezie wprost zarobią ci, którzy na zlecenie Ministerstwa Obrony Narodowej zorganizują przygotowanie imprezy -hotelarze, restauratorzy, dostawcy wielu usług: tłumacze z angielskiego i francuskiego, dostawcy sprzętu radiokomunikacyjnego czy przenośnych klimatyzatorów, które zamówił MON. Dla przykładu zarezerwowano aż 4558 miejsc hotelowych w 41 hotelach (trzy-, cztero- i pięciogwiazdkowych) na terenie Warszawy.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Regiony
Co dziewiąty mężczyzna w kraju ma problemy ze spłatą zaległych zobowiązań
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Okiem samorządowca
Prezydent Olsztyna: Stawiamy na komunikację zbiorową
Regiony
Dolny Śląsk rewitalizuje linie kolejowe i inwestuje w pociągi
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama