Prestiż kosztuje, ale i daje korzyści

Gdy w połowie lat 50. XX wieku podpisano w Warszawie "Układ o Przyjaźni, Współpracy i Pomocy Wzajemnej" nikt nie przywiązywał wagi do marketingowego znaczenia umowy, która jako Układ Warszawski albo Warsaw Pact weszła do podręczników historii i encyklopedii promując przy okazji miejsce wydarzenia.

Publikacja: 28.06.2016 23:00

Anita Błaszczak

Anita Błaszczak

Foto: Fotorzepa / Kompala Waldemar

Lipcowy szczyt NATO raczej nie przyniesie ustaleń, które znów zapewnią Warszawie wieloletnią historyczną ekspozycję, ale i tak ma sporo wizerunkowych atutów.

Głównie dlatego władze miast i państw przebijają się w zabiegach, by to właśnie u nich odbyła się duża, głośna w świecie impreza, choć zawsze oznacza to także duże koszty i spore niedogodności dla mieszkańców. Dobrze zdają sobie bowiem sprawę z zysków z takich wydarzeń, nawet jeśli trudno je tak dokładnie przeliczyć, jak koszty związane z ich organizacją.

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Regiony
Dolny Śląsk zaprasza turystów. Szczególnie teraz
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Regiony
Odważne decyzje w trudnych czasach
Materiał partnera
Kraków – stolica kultury i nowoczesna metropolia
Regiony
Gdynia Sailing Days już po raz 25.
Materiał Promocyjny
Najszybszy internet domowy, ale także mobilny
Materiał partnera
Ciechanów idealny na city break
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni