Wystawa Światowa Expo może pomóc nie tylko Łodzi, ale i Polsce

Na organizacji Expo może skorzystać nie tylko Łódź, ale i pozostałe miasta Polski.

Aktualizacja: 07.07.2016 13:04 Publikacja: 05.07.2016 22:46

Tak mają wyglądać tereny łódzkiego Expo, którego tematem przewodnim jest rewitalizacja

Tak mają wyglądać tereny łódzkiego Expo, którego tematem przewodnim jest rewitalizacja

Foto: materiały prasowe

– Wystawy Światowe Expo są dla organizatorów zawsze dużym wyzwaniem. Wieloletnie starania przynoszą jednak spektakularne efekty, porównywalne do tych, które towarzyszą organizacji wielkich imprez sportowych, takich jak Igrzyska Olimpijskie czy Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej – mówi Andrzej Stefański, komisarz generalny Sekcji Polskiej Wystawy Światowej Astana Expo 2017.

Nie dziwi więc, że organizację Expo 2022 w Łodzi popiera 91 proc. mieszkańców tego miasta i regionu i 90 proc. mieszkańców Polski – wynika z badań TNS Polska przeprowadzonych na zlecenie Urzędu Miasta Łodzi w ramach prac nad studium wykonalności i strategią promocji dla tej imprezy. – Odpowiednie przygotowanie miasta oraz wystawy to inwestycja, która na pewno się zwróci – uważa Sławomir Murawski, dyrektor łódzkiej Manufaktury. – Krótkoterminowo Expo będzie wiązać się z upiększeniem miasta, przygotowaniem go na przyjazd tysięcy turystów i ludzi biznesu. A w dłuższej perspektywie może ukształtować pozytywny wizerunek Łodzi na wiele lat.

Pozostało 81% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Regiony
Dolny Śląsk zaprasza turystów. Szczególnie teraz
Regiony
Odważne decyzje w trudnych czasach
Materiał partnera
Kraków – stolica kultury i nowoczesna metropolia
Regiony
Gdynia Sailing Days już po raz 25.
Materiał Promocyjny
Big data pomaga budować skuteczne strategie
Materiał partnera
Ciechanów idealny na city break
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje