Od 29 do 31 sierpnia właściciele firm i sklepów odzieżowych oraz obuwniczych z różnych części świata przyjadą do Poznania, aby poznać trendy i zamówić nowe kolekcje dla swoich klientów.
Właśnie wtedy odbędą się na MTP Targi Mody Poznań, w ramach których na ekspozycji pojawią się ubrania, obuwie, akcesoria oraz skóry od blisko pięciuset firm i marek z niemal dwudziestu krajów. Dzięki tak bogatej ofercie każdy właściciel sklepu będzie miał szansę zamówić odpowiedni towar.
W programie targów znajdą się otwarte pokazy mody topowych marek oraz bezpłatne szkolenia. A podczas spotkań z ekspertami do spraw sprzedaży i marketingu będzie można dyskutować m.in. o łączeniu kampanii marketingowej off-line i on-line, wykorzystywaniu mediów społecznościowych w promocji, sekretach najlepszych sprzedawców czy specjalistycznych szkoleniach personelu sklepów. Organizatorzy zapraszają nie tylko właścicieli i przedstawicieli sklepów odzieżowych oraz hurtowników, ale też projektantów oraz uczniów i studentów szkół kierunkowych.
W ramach targów prężnie działają dwa projekty specjalne: strefa BezliQ, miejsce prezentacji marek tworzonych przez młode pokolenie projektantów oraz kampania Polska Moda, wyróżniająca rodzime firmy za jakość i wzornictwo. Uczestnicy Polskiej Mody pokażą swoją ofertę na ekspozycji oraz na wybiegu podczas Wieczoru Branżowego, który odbędzie się pierwszego dnia targów.
Wielkopolska być może nie ma aż tak bogatych tradycji w przemyśle odzieżowym jak Łódź, ale również może pochwalić się kilkoma dużymi firmami z tej branży. Prymusem wywodzącym się z regionu jest firma CDRL, właściciel dziecięcej marki odzieżowej Coccodrillo, która znana jest nie tylko w Pianowie i Polsce, ale aż na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska.