Imagination Day czyli najbardziej pomysłowe reklamy świata

Przy okazji szóstej edycji konferencji Imagination Day w ośmiu Multikinach w całym kraju w listopadzie znów będzie można obejrzeć najbardziej pomysłowe reklamy świata.

Publikacja: 10.10.2016 22:00

Sama konferencja Imagination Day odbędzie się 8 listopada w warszawskim Multikinie Złote Tarasy.

Co roku ok. 800 ekspertów od reklamy pracujących zarówno po stronie reklamodawców, jak i agencji, domów mediowych i twórców pracujących dla tego sektora, spotyka się tam, by rozmawiać o kreatywnej stronie kampanii reklamowych. W wydarzeniu zawsze bierze udział wielu znanych prelegentów z branży reklamowej, dyrektorów kreatywnych z agencji reklamowych i twórców, którzy zjeżdżają do Warszawy z całego świata. W tegorocznym programie pojawią się m.in. Sam Ball, dyrektor kreatywny z londyńskiej agencji M&C Saatchi, Maria Scileppi, dyrektor nowojorskiej agencji 72U /72andSunny, brazylisjki reżyser Joao Daniel Tikhomiroff, Eike König, założyciel i szef berlińskiego studia graficznego Hort, czy Alex Lewis, odpowiedzialny za strategię agencji BBDO w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej i na Bliskim Wschodzie. Imprezę organizują Stowarzyszenie Komunikacji marketingowej SAR, Multikino i Starcom Mediavest Group).

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Regiony
Dolny Śląsk zaprasza turystów. Szczególnie teraz
Regiony
Odważne decyzje w trudnych czasach
Materiał partnera
Kraków – stolica kultury i nowoczesna metropolia
Regiony
Gdynia Sailing Days już po raz 25.
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Materiał partnera
Ciechanów idealny na city break
Materiał Promocyjny
Samodzielne prowadzenie księgowości z Małą Księgowością