Reklama
Rozwiń

Imagination Day czyli najbardziej pomysłowe reklamy świata

Przy okazji szóstej edycji konferencji Imagination Day w ośmiu Multikinach w całym kraju w listopadzie znów będzie można obejrzeć najbardziej pomysłowe reklamy świata.

Publikacja: 10.10.2016 22:00

Sama konferencja Imagination Day odbędzie się 8 listopada w warszawskim Multikinie Złote Tarasy.

Co roku ok. 800 ekspertów od reklamy pracujących zarówno po stronie reklamodawców, jak i agencji, domów mediowych i twórców pracujących dla tego sektora, spotyka się tam, by rozmawiać o kreatywnej stronie kampanii reklamowych. W wydarzeniu zawsze bierze udział wielu znanych prelegentów z branży reklamowej, dyrektorów kreatywnych z agencji reklamowych i twórców, którzy zjeżdżają do Warszawy z całego świata. W tegorocznym programie pojawią się m.in. Sam Ball, dyrektor kreatywny z londyńskiej agencji M&C Saatchi, Maria Scileppi, dyrektor nowojorskiej agencji 72U /72andSunny, brazylisjki reżyser Joao Daniel Tikhomiroff, Eike König, założyciel i szef berlińskiego studia graficznego Hort, czy Alex Lewis, odpowiedzialny za strategię agencji BBDO w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej i na Bliskim Wschodzie. Imprezę organizują Stowarzyszenie Komunikacji marketingowej SAR, Multikino i Starcom Mediavest Group).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Regiony
Gapowicze regionalnym wyzwaniem dla samorządów
Regiony
Katowice stawiają na miejską infrastrukturę rowerową
Regiony
Dolny Śląsk konsekwentnie wspiera Ukrainę
Regiony
Tak Warszawa podniosła się z ruin