Reklama

Trudna sztuka skutecznej promocji

Dobry samorządowiec musi wiedzieć, jak wypromować markę gminy, przyciągnąć kapitał na swój teren i uniknąć fałszywych inwestorów. Tej sztuki można się nauczyć.

Publikacja: 16.11.2016 22:00

Uczestnicy jednego ze spotkań Festiwalu Promocji Gospodarczej.

Uczestnicy jednego ze spotkań Festiwalu Promocji Gospodarczej.

Foto: materiały prasowe

Samorządowcy odpowiedzialni za promocję gospodarczą spotkali się 9 i 10 listopada na VI Festiwalu Promocji Gospodarczej Warmii i Mazur. Tym razem gospodarzem była Ostróda. Burmistrz Czesław Najmowicz sam zaproponował miasto nad Drwęcą na miejsce kolejnej edycji festiwalu.

– Chcemy wymiany doświadczeń z innymi samorządowcami i skorzystać z wiedzy prelegentów. To jest szczególnie ważne, bo wiemy, że nie możemy się rozwijać bez nowoczesnych metod docierania do inwestorów. Nauka jak to robić, będzie tu szczególnie przydatna – argumentował Najmowicz w wywiadzie dla Telewizji Mazurskiej.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Regiony
Co dziewiąty mężczyzna w kraju ma problemy ze spłatą zaległych zobowiązań
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Okiem samorządowca
Prezydent Olsztyna: Stawiamy na komunikację zbiorową
Regiony
Dolny Śląsk rewitalizuje linie kolejowe i inwestuje w pociągi
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama