Trudna sztuka skutecznej promocji

Dobry samorządowiec musi wiedzieć, jak wypromować markę gminy, przyciągnąć kapitał na swój teren i uniknąć fałszywych inwestorów. Tej sztuki można się nauczyć.

Publikacja: 16.11.2016 22:00

Uczestnicy jednego ze spotkań Festiwalu Promocji Gospodarczej.

Uczestnicy jednego ze spotkań Festiwalu Promocji Gospodarczej.

Foto: materiały prasowe

Samorządowcy odpowiedzialni za promocję gospodarczą spotkali się 9 i 10 listopada na VI Festiwalu Promocji Gospodarczej Warmii i Mazur. Tym razem gospodarzem była Ostróda. Burmistrz Czesław Najmowicz sam zaproponował miasto nad Drwęcą na miejsce kolejnej edycji festiwalu.

– Chcemy wymiany doświadczeń z innymi samorządowcami i skorzystać z wiedzy prelegentów. To jest szczególnie ważne, bo wiemy, że nie możemy się rozwijać bez nowoczesnych metod docierania do inwestorów. Nauka jak to robić, będzie tu szczególnie przydatna – argumentował Najmowicz w wywiadzie dla Telewizji Mazurskiej.

Pozostało 87% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Regiony
Dolny Śląsk zaprasza turystów. Szczególnie teraz
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Regiony
Odważne decyzje w trudnych czasach
Materiał partnera
Kraków – stolica kultury i nowoczesna metropolia
Regiony
Gdynia Sailing Days już po raz 25.
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Materiał partnera
Ciechanów idealny na city break