Reklama
Rozwiń

Trudna sztuka skutecznej promocji

Dobry samorządowiec musi wiedzieć, jak wypromować markę gminy, przyciągnąć kapitał na swój teren i uniknąć fałszywych inwestorów. Tej sztuki można się nauczyć.

Publikacja: 16.11.2016 22:00

Uczestnicy jednego ze spotkań Festiwalu Promocji Gospodarczej.

Uczestnicy jednego ze spotkań Festiwalu Promocji Gospodarczej.

Foto: materiały prasowe

Samorządowcy odpowiedzialni za promocję gospodarczą spotkali się 9 i 10 listopada na VI Festiwalu Promocji Gospodarczej Warmii i Mazur. Tym razem gospodarzem była Ostróda. Burmistrz Czesław Najmowicz sam zaproponował miasto nad Drwęcą na miejsce kolejnej edycji festiwalu.

– Chcemy wymiany doświadczeń z innymi samorządowcami i skorzystać z wiedzy prelegentów. To jest szczególnie ważne, bo wiemy, że nie możemy się rozwijać bez nowoczesnych metod docierania do inwestorów. Nauka jak to robić, będzie tu szczególnie przydatna – argumentował Najmowicz w wywiadzie dla Telewizji Mazurskiej.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Regiony
Gapowicze regionalnym wyzwaniem dla samorządów
Regiony
Katowice stawiają na miejską infrastrukturę rowerową
Regiony
Dolny Śląsk konsekwentnie wspiera Ukrainę
Regiony
Tak Warszawa podniosła się z ruin