Reklama
Rozwiń
Reklama

Przyłączyć Mazury do Polski

Przedsiębiorcy z Warmii i Mazur doskonale wiedzą, czego im potrzeba, żeby region w pełni mógł konkurować z najbardziej atrakcyjnymi turystycznie częściami Polski. Przede wszystkim dróg, którymi można tam dojechać oraz poruszać się na miejscu.

Publikacja: 11.01.2017 22:00

Przyłączyć Mazury do Polski

Foto: Fotorzepa/Ryszard Waniek

Na razie jest ich ciągle jak na lekarstwo, są najczęściej wąskie i niebezpieczne. I jeszcze potrzebują kogoś, kto jest w stanie wpłynąć na kształt sieci kolejowej w naszym kraju. Z resztą sobie poradzą, bo mają pomysły, a teraz po raz kolejny pojawiły się pieniądze.

Oczywiście na razie możemy się pocieszać, że skoro Mazury nie są tak „zadeptane" jak Zakopane, to można się tam czuć komfortowo. Że nie wszędzie trafiła komercja, która jednak powoli opanowuje już latem największe ośrodki. I że jest jeszcze piękny kawałek kraju, gdzie czyste powietrze i czysta woda wcale nie są luksusem.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Regiony
Co dziewiąty mężczyzna w kraju ma problemy ze spłatą zaległych zobowiązań
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Okiem samorządowca
Prezydent Olsztyna: Stawiamy na komunikację zbiorową
Regiony
Dolny Śląsk rewitalizuje linie kolejowe i inwestuje w pociągi
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama