Reklama

Przyłączyć Mazury do Polski

Przedsiębiorcy z Warmii i Mazur doskonale wiedzą, czego im potrzeba, żeby region w pełni mógł konkurować z najbardziej atrakcyjnymi turystycznie częściami Polski. Przede wszystkim dróg, którymi można tam dojechać oraz poruszać się na miejscu.

Publikacja: 11.01.2017 22:00

Przyłączyć Mazury do Polski

Foto: Fotorzepa/Ryszard Waniek

Na razie jest ich ciągle jak na lekarstwo, są najczęściej wąskie i niebezpieczne. I jeszcze potrzebują kogoś, kto jest w stanie wpłynąć na kształt sieci kolejowej w naszym kraju. Z resztą sobie poradzą, bo mają pomysły, a teraz po raz kolejny pojawiły się pieniądze.

Oczywiście na razie możemy się pocieszać, że skoro Mazury nie są tak „zadeptane" jak Zakopane, to można się tam czuć komfortowo. Że nie wszędzie trafiła komercja, która jednak powoli opanowuje już latem największe ośrodki. I że jest jeszcze piękny kawałek kraju, gdzie czyste powietrze i czysta woda wcale nie są luksusem.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Regiony
Co dziewiąty mężczyzna w kraju ma problemy ze spłatą zaległych zobowiązań
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Okiem samorządowca
Prezydent Olsztyna: Stawiamy na komunikację zbiorową
Regiony
Dolny Śląsk rewitalizuje linie kolejowe i inwestuje w pociągi
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama