Reklama

Kulturalne budowanie marki miast i regionów

Aż trzech na czterech z ponad 16 mln Polaków, którzy w tym roku planowali wyjazd na letni urlop, zamierzało spędzić swoje wakacje w kraju. Ten wynik badania przeprowadzonego tuż przed letnim sezonem przez Ipsos Polska stwarza dodatkowe szanse dla wielu regionów, które mogą liczyć na większy napływ turystów.

Publikacja: 13.07.2017 22:00

Anita Błaszczak

Anita Błaszczak

Foto: Fotorzepa / Kompala Waldemar

Część z nich – na czele z popularnymi kurortami nad Bałtykiem, w górach czy nad jeziorami – to oczywiste „samograje". One mogą liczyć na tłumy urlopowiczów niezależnie od ilości czy jakości oferowanych tam kulturalnych atrakcji. Byle tylko pogoda dopisała.

Jednak regiony, które nie są już tak oczywistym wyborem na wakacyjne wyprawy, muszą się trochę bardziej postarać. I to właśnie coraz częściej robią, jak dowodzi przykład Lubelszczyzny, która konsekwentnie, już od dłuższego czasu, buduje swoją pozycję na mapie filmowych imprez. Wygląda na to, że film staje się – obok jaglaków i gryczaków – regionalną specjalnością regionu.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Regiony
Co dziewiąty mężczyzna w kraju ma problemy ze spłatą zaległych zobowiązań
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Okiem samorządowca
Prezydent Olsztyna: Stawiamy na komunikację zbiorową
Regiony
Dolny Śląsk rewitalizuje linie kolejowe i inwestuje w pociągi
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama