Reklama

Muzyka podwyższonego ryzyka

Do 5 sierpnia potrwa 23. edycja Przystanku Woodstock. To wydarzenie lepiej przyczynia się do promocji Kostrzyna i Ziemi Lubuskiej, niż niejedna kampania reklamowa.

Aktualizacja: 04.08.2017 19:29 Publikacja: 04.08.2017 00:01

Co roku Przystanek Woodstock przyciąga tłumy, nie tylko młodzieży.

Co roku Przystanek Woodstock przyciąga tłumy, nie tylko młodzieży.

Foto: Rzeczpospolita/Igor Kohutnicki

W tym roku na scenie m.in. New Model Army, House of Pain, Archive, Wilki (zespół świętuje 25-lecie), Hey (zdobywca Złotego Bączka – nagrody publiczności za ubiegłoroczny występ) oraz Urbanator – międzynarodowe przedsięwzięcie Michała Urbaniaka, tym razem z udziałem posła Liroya.

Przystanek to podziękowanie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy dla wolontariuszy z 1700 sztabów i wszystkich, którzy wspierają jej działania. Tegoroczna edycja jest 14. organizowaną w Kostrzynie nad Odrą – wcześniej festiwal odbywał się w pomorskim Czymanowie, w Szczecinie, a w latach 1997–2003 zadomowił się w Żarach (także w woj. lubuskim). Jednak, jak przyznaje w rozmowie z „Rz" Jurek Owsiak, w 2004 r. zapał tamtejszych władz miasta opadł i trzeba było szukać nowej lokalizacji.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Regiony
Co dziewiąty mężczyzna w kraju ma problemy ze spłatą zaległych zobowiązań
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Okiem samorządowca
Prezydent Olsztyna: Stawiamy na komunikację zbiorową
Regiony
Dolny Śląsk rewitalizuje linie kolejowe i inwestuje w pociągi
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama