Aktualizacja: 29.05.2018 16:36 Publikacja: 29.05.2018 16:36
Zaangażować Polaków w samorządność – takie hasło ma pierwsza w kraju kampania edukacyjno-informacyjna skierowana do mieszkańców miast – wystartowała 24 maja. – Chcemy zachęcić mieszkańców, ale i uświadomić im, jak łatwo mogą się włączyć w zarządzanie swoimi miastami i kształtowanie najbliższego otoczenia – mówi Joanna Nowaczyk, koordynator kampanii w Związku Miast Polskich.
Kampanię realizują wspólnie samorządy lokalne zrzeszone w Związku Miast Polskich – w projekt włączyło się ponad 70 miast. Do większego udziału w życiu małych ojczyzn zachęcają metropolie i mniejsze miejscowości. Do akcji przystąpiły m.in. Poznań, Kraków, Rzeszów, Opole, Częstochowa, a także Tychy, Bielsko-Biała, Rybnik, Ełk, Kartuzy i Sandomierz. Ale również Błaszki w woj. łódzkim.
We Wrocławiu odbyło się Dolnośląskie Forum Odbudowy Ukrainy. Jego celem było rozwinięcie dotychczasowej współpra...
W tym roku przypada 80. rocznica rozpoczęcia odbudowy stolicy po wojnie. Do obchodów zainicjowanych przez miasto...
Rusza nowa akcja zachęcająca do wsparcia regionu dotkniętego powodzią. Tym razem samorząd województwa i regional...
Finanse, zmiany demograficzne i ekologia – to największe wyzwania dla włodarzy miast w zaczynającej się kadencji...
Kraków – stolica polskiej kultury, miasto pełne cennych zabytków i unikatowych zbiorów, wpisane na Listę Światow...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas