Po naukę i zabawę

Firmy wywodzące się z Pomorza chętnie wspierają lokalne inicjatywy. Korzystają na tym zarówno mieszkańcy, jak i sami sponsorzy.

Publikacja: 16.11.2015 21:00

Amber Festowi towarzyszyły występy polskich artystów...

Amber Festowi towarzyszyły występy polskich artystów...

Foto: materiały prasowe

– W naszej strategii marketingowej bardzo wyraźnie podkreślamy fakt przynależności do Pomorza – przyznaje Marek Skrętny, dyrektor marketingu Browaru Amber z Bielkówka k. Kolbud. – To region o bardzo bogatych i wielowiekowych tradycjach browarniczych, z których czerpiemy inspiracje i których czujemy się spadkobiercami – dodaje.

Aby dać temu wyraz, w tym roku po raz pierwszy firma ta zorganizowała Amber Fest w Gdańsku. Impreza zgromadziła ponad 20 tys. uczestników, którzy wspólnie biesiadowali przy specjałach kuchni pomorskiej i piwach Ambera.

Pozostało 88% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Regiony
Odważne decyzje w trudnych czasach
Materiał partnera
Kraków – stolica kultury i nowoczesna metropolia
Regiony
Gdynia Sailing Days już po raz 25.
Materiał partnera
Ciechanów idealny na city break
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Materiał partnera
Nowa trakcja turystyczna Pomorza Zachodniego