Po naukę i zabawę

Firmy wywodzące się z Pomorza chętnie wspierają lokalne inicjatywy. Korzystają na tym zarówno mieszkańcy, jak i sami sponsorzy.

Publikacja: 16.11.2015 21:00

Amber Festowi towarzyszyły występy polskich artystów...

Amber Festowi towarzyszyły występy polskich artystów...

Foto: materiały prasowe

– W naszej strategii marketingowej bardzo wyraźnie podkreślamy fakt przynależności do Pomorza – przyznaje Marek Skrętny, dyrektor marketingu Browaru Amber z Bielkówka k. Kolbud. – To region o bardzo bogatych i wielowiekowych tradycjach browarniczych, z których czerpiemy inspiracje i których czujemy się spadkobiercami – dodaje.

Aby dać temu wyraz, w tym roku po raz pierwszy firma ta zorganizowała Amber Fest w Gdańsku. Impreza zgromadziła ponad 20 tys. uczestników, którzy wspólnie biesiadowali przy specjałach kuchni pomorskiej i piwach Ambera.

Pozostało 88% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Regiony
Odważne decyzje w trudnych czasach
Materiał partnera
Kraków – stolica kultury i nowoczesna metropolia
Regiony
Gdynia Sailing Days już po raz 25.
Materiał partnera
Ciechanów idealny na city break
Materiał partnera
Nowa trakcja turystyczna Pomorza Zachodniego
Materiał partnera
Dolny Śląsk mocno stawia na turystykę