Reklama
Rozwiń

W stronę nowoczesności

Długa i bogata historia marki już nie wystarczy, aby zbudować więź z konsumentami.

Aktualizacja: 12.04.2016 22:36 Publikacja: 12.04.2016 19:50

Browar w Żywcu – 160 lat historii, w której tradycja splata się z nowoczesnością

Browar w Żywcu – 160 lat historii, w której tradycja splata się z nowoczesnością

Foto: materiały prasowe

W 1856 roku otwarty został pierwszy odcinek kolei galicyjskiej z Krakowa do Dębicy, do Australii przybyli pierwsi polscy osadnicy, a w Żywcu arcyksiążę Albrecht Fryderyk Habsburg uruchomił browar. Jego kontynuatorem jest Grupa Żywiec, czołowy producent piwa w Polsce, dla której piwo Żywiec jest do dziś flagową marką.

Wizerunek dla młodych

Pozostało jeszcze 92% artykułu
Regiony
Tak Warszawa podniosła się z ruin
Regiony
Dolny Śląsk zaprasza turystów. Szczególnie teraz
Regiony
Odważne decyzje w trudnych czasach
Materiał partnera
Kraków – stolica kultury i nowoczesna metropolia
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Regiony
Gdynia Sailing Days już po raz 25.
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń