W stronę nowoczesności

Długa i bogata historia marki już nie wystarczy, aby zbudować więź z konsumentami.

Aktualizacja: 12.04.2016 22:36 Publikacja: 12.04.2016 19:50

Browar w Żywcu – 160 lat historii, w której tradycja splata się z nowoczesnością

Browar w Żywcu – 160 lat historii, w której tradycja splata się z nowoczesnością

Foto: materiały prasowe

W 1856 roku otwarty został pierwszy odcinek kolei galicyjskiej z Krakowa do Dębicy, do Australii przybyli pierwsi polscy osadnicy, a w Żywcu arcyksiążę Albrecht Fryderyk Habsburg uruchomił browar. Jego kontynuatorem jest Grupa Żywiec, czołowy producent piwa w Polsce, dla której piwo Żywiec jest do dziś flagową marką.

Wizerunek dla młodych

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Regiony
Gapowicze regionalnym wyzwaniem dla samorządów
Regiony
Katowice stawiają na miejską infrastrukturę rowerową
Regiony
Dolny Śląsk konsekwentnie wspiera Ukrainę
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama