Reklama
Rozwiń
Reklama

Region walczy o młodych

Kampania „Młodzi On-Life" ma zaktywizować tę grupę mieszkańców. W programie: zniżki do teatrów, doposażenie szkół, profity dla firm dających pracę w regionie.

Publikacja: 03.11.2016 20:00

Kampania „Młodzi on-life” ma zatrzymać młodzież w regionie.

Kampania „Młodzi on-life” ma zatrzymać młodzież w regionie.

Foto: materiały prasowe

Młodzi uciekają z regionu, o czym świadczą statystyki: osoby poniżej 18 lat stanowią w Lubuskiem niespełna jedną piątą mieszkańców, a według prognoz demografów ten niekorzystny trend może się pogłębić. Władze województwa chcą temu zapobiec – przygotowały pakiet działań, by zatrzymać młodych.

„Młodzi On Life" – kampania prowadzona na wielu płaszczyznach, ma zaktywizować lubuską młodzież do uczestnictwa w życiu społecznym poprzez np. młodzieżowe rady miast czy udział w opiniowaniu budżetów obywatelskich. Ale także w przystępny sposób zapoznać ich z ofertą działających w regionie instytucji .

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Regiony
Co dziewiąty mężczyzna w kraju ma problemy ze spłatą zaległych zobowiązań
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Okiem samorządowca
Prezydent Olsztyna: Stawiamy na komunikację zbiorową
Regiony
Dolny Śląsk rewitalizuje linie kolejowe i inwestuje w pociągi
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama