Reklama
Rozwiń
Reklama

Moda na regionalizm, tradycyjną żywność i slow food napędzają sprzedaż rogali świętomarcińskich

Wypiekane od ponad 150 lat ciastko z białym makiem jest jedną z wizytówek Poznania i Wielkopolski.

Publikacja: 06.11.2016 21:00

Popularność rogali świętomarcińskich rośnie m.in. dzięki modzie na regionalizm i slow food, a także

Popularność rogali świętomarcińskich rośnie m.in. dzięki modzie na regionalizm i slow food, a także unikalności związanej z tradycją jedzenia wypieku tylko raz w roku, czyli 11 listopada.

Foto: materiały prasowe

- Rogal świętomarciński, smaczny i kojarzący się z tradycją dzielenia się, budzi od dawna pozytywne emocje wśród Wielkopolan – mówi Katarzyna Mojzykiewicz z Grupy Producentów Rogal Świętomarciński. - Dodatkowo, dzięki rozgłosowi, który zyskał za sprawą unijnej certyfikacji, stał się wizytówką Poznania i regionu – dodaje.

Apetyt na slow food

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Regiony
Co dziewiąty mężczyzna w kraju ma problemy ze spłatą zaległych zobowiązań
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Okiem samorządowca
Prezydent Olsztyna: Stawiamy na komunikację zbiorową
Regiony
Dolny Śląsk rewitalizuje linie kolejowe i inwestuje w pociągi
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama