Reklama

Moda na regionalizm, tradycyjną żywność i slow food napędzają sprzedaż rogali świętomarcińskich

Wypiekane od ponad 150 lat ciastko z białym makiem jest jedną z wizytówek Poznania i Wielkopolski.

Publikacja: 06.11.2016 21:00

Popularność rogali świętomarcińskich rośnie m.in. dzięki modzie na regionalizm i slow food, a także

Popularność rogali świętomarcińskich rośnie m.in. dzięki modzie na regionalizm i slow food, a także unikalności związanej z tradycją jedzenia wypieku tylko raz w roku, czyli 11 listopada.

Foto: materiały prasowe

- Rogal świętomarciński, smaczny i kojarzący się z tradycją dzielenia się, budzi od dawna pozytywne emocje wśród Wielkopolan – mówi Katarzyna Mojzykiewicz z Grupy Producentów Rogal Świętomarciński. - Dodatkowo, dzięki rozgłosowi, który zyskał za sprawą unijnej certyfikacji, stał się wizytówką Poznania i regionu – dodaje.

Apetyt na slow food

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Regiony
Co dziewiąty mężczyzna w kraju ma problemy ze spłatą zaległych zobowiązań
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Okiem samorządowca
Prezydent Olsztyna: Stawiamy na komunikację zbiorową
Regiony
Dolny Śląsk rewitalizuje linie kolejowe i inwestuje w pociągi
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama