Reklama
Rozwiń

Moda na regionalizm, tradycyjną żywność i slow food napędzają sprzedaż rogali świętomarcińskich

Wypiekane od ponad 150 lat ciastko z białym makiem jest jedną z wizytówek Poznania i Wielkopolski.

Publikacja: 06.11.2016 21:00

Popularność rogali świętomarcińskich rośnie m.in. dzięki modzie na regionalizm i slow food, a także

Popularność rogali świętomarcińskich rośnie m.in. dzięki modzie na regionalizm i slow food, a także unikalności związanej z tradycją jedzenia wypieku tylko raz w roku, czyli 11 listopada.

Foto: materiały prasowe

- Rogal świętomarciński, smaczny i kojarzący się z tradycją dzielenia się, budzi od dawna pozytywne emocje wśród Wielkopolan – mówi Katarzyna Mojzykiewicz z Grupy Producentów Rogal Świętomarciński. - Dodatkowo, dzięki rozgłosowi, który zyskał za sprawą unijnej certyfikacji, stał się wizytówką Poznania i regionu – dodaje.

Apetyt na slow food

Pozostało jeszcze 92% artykułu
Regiony
Tak Warszawa podniosła się z ruin
Regiony
Dolny Śląsk zaprasza turystów. Szczególnie teraz
Regiony
Odważne decyzje w trudnych czasach
Materiał partnera
Kraków – stolica kultury i nowoczesna metropolia
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Regiony
Gdynia Sailing Days już po raz 25.
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń