Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 12.01.2017 22:00 Publikacja: 12.01.2017 22:00
Inwestycje w nowe tory to jeden z priorytetowych kierunków wykorzystania funduszy unijnych
Foto: 123RF
Projekt elektryfikacji trasy Lublin–Stalowa Wola to jeden z ośmiu, a zarazem największy z kolejowych projektów programu „Polska wschodnia" (całkowity koszt to ok. 569 mln zł). Inwestycja ma się rozpocząć w 2017 r., a zakończyć w 2020 roku. Prace obejmą ponad 105 kilometrów, na których pojawi się sieć trakcyjna. Poza tym przebudowanych zostanie 80 przejazdów kolejowo-drogowych.
Pasażerowie będą mogli skorzystać ze zmodernizowanych peronów na stacjach i przystanków. Pojawią się tam nowe wiaty, ławki i tablice informacyjne oraz oświetlenie. Po zakończeniu inwestycji pociągi będą mogły jeździć szybciej (czas przejazdu z Lublina do Rzeszowa skróci się o 20 minut), zwiększy się też przepustowość trasy.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Nie ma podstaw do tego, żeby uznać mężczyzn za rozrzutnych i mało oszczędnych – wynika z badania przeprowadzoneg...
Dla mnie jako prezydenta kluczowe jest, by zarządzać budżetem odpowiedzialnie i wybierać te inwestycje, które za...
Centrum Unijnych Projektów Transportowych przyznało Kolejom Dolnośląskim 617,6 mln zł z Krajowego Planu Odbudowy...
Celem nowej inicjatywy edukacyjnej – Akademii Zakupu Gazu – jest zapoznanie odbiorców samorządowych i powiązanyc...
Rozpoczęły się wakacje. Stolica, jak co roku, przyciągnie miliony turystów. Priorytetem dla miasta jest zapewnie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas