Aktualizacja: 12.01.2017 22:00 Publikacja: 12.01.2017 22:00
Inwestycje w nowe tory to jeden z priorytetowych kierunków wykorzystania funduszy unijnych
Foto: 123RF
Projekt elektryfikacji trasy Lublin–Stalowa Wola to jeden z ośmiu, a zarazem największy z kolejowych projektów programu „Polska wschodnia" (całkowity koszt to ok. 569 mln zł). Inwestycja ma się rozpocząć w 2017 r., a zakończyć w 2020 roku. Prace obejmą ponad 105 kilometrów, na których pojawi się sieć trakcyjna. Poza tym przebudowanych zostanie 80 przejazdów kolejowo-drogowych.
Pasażerowie będą mogli skorzystać ze zmodernizowanych peronów na stacjach i przystanków. Pojawią się tam nowe wiaty, ławki i tablice informacyjne oraz oświetlenie. Po zakończeniu inwestycji pociągi będą mogły jeździć szybciej (czas przejazdu z Lublina do Rzeszowa skróci się o 20 minut), zwiększy się też przepustowość trasy.
We Wrocławiu odbyło się Dolnośląskie Forum Odbudowy Ukrainy. Jego celem było rozwinięcie dotychczasowej współpra...
W tym roku przypada 80. rocznica rozpoczęcia odbudowy stolicy po wojnie. Do obchodów zainicjowanych przez miasto...
Rusza nowa akcja zachęcająca do wsparcia regionu dotkniętego powodzią. Tym razem samorząd województwa i regional...
Finanse, zmiany demograficzne i ekologia – to największe wyzwania dla włodarzy miast w zaczynającej się kadencji...
Kraków – stolica polskiej kultury, miasto pełne cennych zabytków i unikatowych zbiorów, wpisane na Listę Światow...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas