Reklama

Trójmiejski rynek hotelowy z potencjałem

Popyt na usługi hotelowe rośnie głównie dzięki turystom z Niemiec, Skandynawii, Rosji, a także z Polski.

Publikacja: 13.03.2017 22:00

Hotel Mera Spa w Sopocie od połowy roku będzie działał pod marką Marriott.

Hotel Mera Spa w Sopocie od połowy roku będzie działał pod marką Marriott.

Foto: Mera Spa Hotel/Wikimedia Commons

– Zawirowania polityczne w krajach północnej Afryki i w Turcji powodują, że coraz więcej Polaków woli spędzić wakacje nad Bałtykiem – zauważa Janusz Mitulski, dyrektor rozwoju sieci Marriott International na Europę Środkowo-Wschodnią i Kraje Bałtyckie.

Ale do inwestycyjnej atrakcyjności Trójmiasta dla branży hotelowej przyczynia się także rozwój lokalnego biznesu, zwłaszcza sektora usług. Powstaje dzięki niemu dużo miejsc pracy, a pracownicy przyjeżdżają z innych regionów. Z danych reprezentującej branżę organizacji ABSL wynika, że w Trójmieście dynamika wzrostu zatrudnienia w sektorze nowoczesnych usług jest największa w kraju i w latach 2013 – 2016 przekroczyła 100 procent. W rezultacie branża hotelowa, z której korzystają jego pracownicy, ma bardzo duże możliwości rozwoju.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Regiony
Co dziewiąty mężczyzna w kraju ma problemy ze spłatą zaległych zobowiązań
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Okiem samorządowca
Prezydent Olsztyna: Stawiamy na komunikację zbiorową
Regiony
Dolny Śląsk rewitalizuje linie kolejowe i inwestuje w pociągi
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama