Reklama
Rozwiń
Reklama

Przyspiesza wyścig o prawa do Expo 2022

3 kwietnia do miasta przyjechała delegacja z komitetu przyznającego prawa do zorganizowania tej prestiżowej imprezy.

Publikacja: 04.04.2017 21:00

Wizualizacja terenów łódzkiego Expo

Wizualizacja terenów łódzkiego Expo

Foto: materiały prasowe

– Na pewno działa na naszą korzyść fakt, że tereny targowe są przygotowane w centrum miasta – mówi Maciej Riemer, koordynator ds. Expo 2022 w łódzkim Urzędzie Miasta. W ostatnich latach dzielnice, które powstały w związku z Expo, później pustoszały i niszczały.

Organizatorzy kolejnych edycji wystawy zazwyczaj budowali obiekty wystawiennicze w dużej odległości od centrum, wiec po zakończeniu targów okazywały się niepotrzebne. Jedynie Lizbona wykorzystała okazję do stworzenia nowej dzielnicy, choć leżącej daleko od centrum. – W Łodzi w tych budynkach będzie nadal tętnić życie, co dla organizatorów ma znaczenie. Rzadko zdarza się, aby miasta mogły mieć do dyspozycji tak duże tereny w centrum – dodaje Maciej Riemer.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Regiony
Co dziewiąty mężczyzna w kraju ma problemy ze spłatą zaległych zobowiązań
Okiem samorządowca
Prezydent Olsztyna: Stawiamy na komunikację zbiorową
Regiony
Dolny Śląsk rewitalizuje linie kolejowe i inwestuje w pociągi
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama