Reklama
Rozwiń
Reklama

Turystyka to nie tylko hotele

Całe szczęście, powoli zmieniają się pokutujące latami stereotypy na temat tego, co może przyciągnąć do regionu turystów. Coraz więcej osób niekoniecznie interesuje się zabytkami czy festynami, a aktywnym spędzaniem wolnego czasu czy też zainteresowanych lokalnymi smakami.

Publikacja: 17.04.2017 23:00

Piotr Mazurkiewicz

Piotr Mazurkiewicz

Foto: Fotorzepa / Waniek Ryszard

Bo turysta to taki sam konsument jak każdy inny. Jedni wolą spędzić cały wolny czas, siedząc przy basenie hotelowym ze szklanką w dłoni. Inni chcą zwiedzać wszystko co się da, od kościołów czy zamków po ruiny.

O tych grupach biznes turystyczny pamiętał i oferta tego typu jest już dość bogata. Hotele nawet czterogwiazdkowe rosną we wszystkich regionach, poza sezonem wakacyjnym wspierając swoje finanse głównie organizowaniem wesel czy imprez. Turyści żądni zabytków często wybierają różnego rodzaju wycieczki objazdowe.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Regiony
Co dziewiąty mężczyzna w kraju ma problemy ze spłatą zaległych zobowiązań
Okiem samorządowca
Prezydent Olsztyna: Stawiamy na komunikację zbiorową
Regiony
Dolny Śląsk rewitalizuje linie kolejowe i inwestuje w pociągi
Regiony
Jak kupować mądrze gaz na zmiennym rynku
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Regiony
Bezpieczne lato w Warszawie – dla wszystkich
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama