Turystyka to nie tylko hotele

Całe szczęście, powoli zmieniają się pokutujące latami stereotypy na temat tego, co może przyciągnąć do regionu turystów. Coraz więcej osób niekoniecznie interesuje się zabytkami czy festynami, a aktywnym spędzaniem wolnego czasu czy też zainteresowanych lokalnymi smakami.

Publikacja: 17.04.2017 23:00

Piotr Mazurkiewicz

Piotr Mazurkiewicz

Foto: Fotorzepa / Waniek Ryszard

Bo turysta to taki sam konsument jak każdy inny. Jedni wolą spędzić cały wolny czas, siedząc przy basenie hotelowym ze szklanką w dłoni. Inni chcą zwiedzać wszystko co się da, od kościołów czy zamków po ruiny.

O tych grupach biznes turystyczny pamiętał i oferta tego typu jest już dość bogata. Hotele nawet czterogwiazdkowe rosną we wszystkich regionach, poza sezonem wakacyjnym wspierając swoje finanse głównie organizowaniem wesel czy imprez. Turyści żądni zabytków często wybierają różnego rodzaju wycieczki objazdowe.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Regiony
Dolny Śląsk konsekwentnie wspiera Ukrainę
Regiony
Tak Warszawa podniosła się z ruin
Regiony
Dolny Śląsk zaprasza turystów. Szczególnie teraz
Regiony
Odważne decyzje w trudnych czasach
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Materiał partnera
Kraków – stolica kultury i nowoczesna metropolia