Aktualizacja: 14.08.2017 18:08 Publikacja: 14.08.2017 18:08
Łączny koszt przebudowy zakopianki między Rabką i Lubniem to 3,5 mld zł
Foto: GDDKiA
Dzień w dzień skałami Lubonia Małego w Beskidzie Wyspowym wstrząsają eksplozje materiałów wybuchowych. Przed paru tygodniami rozpoczęły się tu prace strzałowe przy drążeniu tunelu, który pod górskim grzbietem połączy Naprawę i Skomielną Białą na trasie nowej, przebudowanej drogi S7 – zakopianki. Obie jego nitki – będzie tu budowla „dwukomorowa", czyli w praktyce dwa równoległe tunele, osobne dla każdej jezdni – mają już prawie po 200 m długości.
We Wrocławiu odbyło się Dolnośląskie Forum Odbudowy Ukrainy. Jego celem było rozwinięcie dotychczasowej współpra...
W tym roku przypada 80. rocznica rozpoczęcia odbudowy stolicy po wojnie. Do obchodów zainicjowanych przez miasto...
Rusza nowa akcja zachęcająca do wsparcia regionu dotkniętego powodzią. Tym razem samorząd województwa i regional...
Finanse, zmiany demograficzne i ekologia – to największe wyzwania dla włodarzy miast w zaczynającej się kadencji...
Kraków – stolica polskiej kultury, miasto pełne cennych zabytków i unikatowych zbiorów, wpisane na Listę Światow...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas