Raport: Jak Lublin inspiruje przedsiębiorców w czasie pandemii?

Zwiewnie odziana dziewczyna medytująca w idyllicznej, łąkowej scenerii – taki m.in. obrazek mogli zobaczyć w ostatnich latach mieszkańcy największych miast Polski w ramach kampanii promującej Lubelszczyznę.

Publikacja: 31.07.2020 18:00

Raport: Jak Lublin inspiruje przedsiębiorców w czasie pandemii?

Foto: AdobeStock / Aleksander

Na innym młoda kobieta niesie koszyk pełen jabłek. Te billboardy doskonale wpisywały się w wizerunek regionu jako zielonej, zacisznej krainy. To jednak tylko część prawdy o Lubelszczyźnie, której stolica to dziś tętniące życiem, wielokulturowe miasto akademickie i jeden z najprężniej rozwijających się̨ ośrodków gospodarczych Polski, przyciągający zaawansowane technologicznie firmy. Lublin jest na dobrej drodze, aby stać się europejską metropolią z prawdziwego zdarzenia. Pandemia Covid-19 tego awansu raczej nie zatrzyma. Przeciwnie, może uwypuklić niektóre z czynników przesądzających o atrakcyjności inwestycyjnej miasta.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Finanse w regionach
Poprawiła się sytuacja finansowa polskich miast. Pomogła rządowa kroplówka?
Finanse w regionach
Sytuacja szpitali: droga w dół, bez gwałtownych upadków
Finanse w regionach
Warszawa z tańszym wywozem śmieci do marca 2026 roku
Finanse w regionach
Sytuacja finansowa samorządów jest lepsza. Ale wciąż jest wiele do poprawienia
Finanse w regionach
Żmudne odzyskiwanie długów od mieszkańców. Przepisy barierą dla samorządów
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem