Reklama

Raport: Jak Lublin inspiruje przedsiębiorców w czasie pandemii?

Zwiewnie odziana dziewczyna medytująca w idyllicznej, łąkowej scenerii – taki m.in. obrazek mogli zobaczyć w ostatnich latach mieszkańcy największych miast Polski w ramach kampanii promującej Lubelszczyznę.

Publikacja: 31.07.2020 18:00

Raport: Jak Lublin inspiruje przedsiębiorców w czasie pandemii?

Foto: AdobeStock / Aleksander

Na innym młoda kobieta niesie koszyk pełen jabłek. Te billboardy doskonale wpisywały się w wizerunek regionu jako zielonej, zacisznej krainy. To jednak tylko część prawdy o Lubelszczyźnie, której stolica to dziś tętniące życiem, wielokulturowe miasto akademickie i jeden z najprężniej rozwijających się̨ ośrodków gospodarczych Polski, przyciągający zaawansowane technologicznie firmy. Lublin jest na dobrej drodze, aby stać się europejską metropolią z prawdziwego zdarzenia. Pandemia Covid-19 tego awansu raczej nie zatrzyma. Przeciwnie, może uwypuklić niektóre z czynników przesądzających o atrakcyjności inwestycyjnej miasta.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Finanse w regionach
Pieniądze na inwestycje z miejskich obligacji
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Finanse w regionach
Warszawa ucieka reszcie kraju. Duże różnice w poczuciu bezpieczeństwa materialnego
Finanse w regionach
Samorządy pozywają Skarb Państwa i często wygrywają. Ale problemy nie znikają
Finanse w regionach
Jakie opłaty turystyczne pobierają samorządy? Są niskie, ale budzą emocje
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Finanse w regionach
Samorządy potrzebują więcej na oświatę. Luka w finansowaniu to już 40 mld zł
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama