Są inwestycje, którym epidemia nie zagroziła. Kontrakty kosi na razie jedna firma

Kolejne samorządy kupują elektryczne autobusy dla swojej komunikacji miejskiej, bo mają na to środki z unijnych dotacji. Z informacji magistratów wynika, że niepodzielnie karty na tym rynku rozdaje Solaris.

Publikacja: 15.05.2020 01:21

Trakcja elektryczna dla trolejbusów ma w Lublinie około 60 kilometrów długości

Trakcja elektryczna dla trolejbusów ma w Lublinie około 60 kilometrów długości

Foto: shutterstock

– Podpisane kontrakty to kolejny krok do budowania Lublina będącego centrum elektromobilności. Jesteśmy w ścisłej czołówce systemów elektromobilnych w Polsce, a nawet w Europie. Przyjazne mieszkańcom i środowisku, ciche elektryczne napędy to najlepsze rozwiązania dla transportu publicznego – mówi Grzegorz Malec, dyrektor ZTM w Lublinie.

To miasto kilka dni temu podpisało dwie umowy z Solarisem na dostawę 12 autobusów elektrycznych.

Pozostało 91% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Finanse w regionach
Oświata wchłania samorządowe pieniądze jak gąbka
Finanse w regionach
10 mld zł dla samorządów. Wiadomo, jak rząd podzielił dodatkowe pieniądze
Finanse w regionach
Samorządy postulują zmiany w specustawie powodziowej
Finanse w regionach
Powódź w Polsce: Miasta nie uniosą kosztów odbudowy same. Kto im pomoże?
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Finanse w regionach
Finanse samorządów: Po jednych trudnych negocjacjach, przed kolejnymi