Reklama

Są inwestycje, którym epidemia nie zagroziła. Kontrakty kosi na razie jedna firma

Kolejne samorządy kupują elektryczne autobusy dla swojej komunikacji miejskiej, bo mają na to środki z unijnych dotacji. Z informacji magistratów wynika, że niepodzielnie karty na tym rynku rozdaje Solaris.

Publikacja: 15.05.2020 01:21

Trakcja elektryczna dla trolejbusów ma w Lublinie około 60 kilometrów długości

Trakcja elektryczna dla trolejbusów ma w Lublinie około 60 kilometrów długości

Foto: shutterstock

– Podpisane kontrakty to kolejny krok do budowania Lublina będącego centrum elektromobilności. Jesteśmy w ścisłej czołówce systemów elektromobilnych w Polsce, a nawet w Europie. Przyjazne mieszkańcom i środowisku, ciche elektryczne napędy to najlepsze rozwiązania dla transportu publicznego – mówi Grzegorz Malec, dyrektor ZTM w Lublinie.

To miasto kilka dni temu podpisało dwie umowy z Solarisem na dostawę 12 autobusów elektrycznych.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Finanse w regionach
Pieniądze na inwestycje z miejskich obligacji
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Finanse w regionach
Warszawa ucieka reszcie kraju. Duże różnice w poczuciu bezpieczeństwa materialnego
Finanse w regionach
Samorządy pozywają Skarb Państwa i często wygrywają. Ale problemy nie znikają
Finanse w regionach
Jakie opłaty turystyczne pobierają samorządy? Są niskie, ale budzą emocje
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Finanse w regionach
Samorządy potrzebują więcej na oświatę. Luka w finansowaniu to już 40 mld zł
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama